RMC aanhangwagen
Hallo samen Als ik een RMC aanhangerkogel heb, welke fietsendrager werkt dan voor deze kogel. Een Fischer fietsendrager is geblokkeerd. Bedankt voor je antwoord?

1
Hallo samen Als ik een RMC aanhangerkogel heb, welke fietsendrager werkt dan voor deze kogel. Een Fischer fietsendrager is geblokkeerd. Bedankt voor je antwoord?
1
Hebben jullie de Thule Caravan Superb XT Short Version in jullie assortiment? Zo niet, bent u van plan deze op te nemen?
0
Thule heeft vandaag de nieuwe Epos fietsdrager (voor 2 of 3 fietsen) voor trekhaak onthuld, volgens de Thule homepage is de verkoopstart 19 april, hebben jullie er al van gehoord? Zo ja, wordt hij opgenomen in het Galaxus assortiment en wanneer?
10
Wat is de adapter voor de 3e fiets op de Thule EasyFold XT 933 fietsendrager?
3
Ik ben op zoek naar een Thule fietsenrek voor de aanhangerkoppeling voor 4 fietsen. Eigenlijk komen alleen de Velocompact 3 ( https://www.galaxus.ch/de/s3/product/thule-velocompact-3-velotraeger-5698513 ) en Velospace XT3 ( https://www.galaxus.ch/de/s3/product/thule-velospace-xt-3-velotraeger-7865061 ) in aanmerking. Hoe zit het met kinderfietsen? Kunnen kinderfietsen op beide dragers worden gemonteerd? In de beschrijvingen staat ook dat je de koopgids van Thule moet raadplegen, omdat ze niet op elke auto passen. Moet ik me zorgen maken of het echt op mijn Volvo V70 III past? Bedankt voor je inbreng.
0
Wat is het verschil tussen deze fietsendragers Thule Easy Fold XT 2 / 599,00 Thule Easy Fold XT 2 / 799,00 Thule Easy Fold XT F2 / 710,00
1
Kan iemand me een aanhangwagendrager aanbevelen waarmee ik de achterklep van de T5 nog kan openen?
3
Heeft iemand ervaring met een fietsendrager voor het interieur van voertuigen? Welke soorten kun je aanbevelen? Zou elk advies op prijs stellen. Vriendelijke groeten Macro09
0
Hallo waar kan ik een reservesleutel voor mijn fietsendrager krijgen?
1
Goede dag Zou je ook de F2 Bike Rack van Hollywood kunnen organiseren? Dit schijnt de enige te zijn die over mijn plastic spoiler van de Subaru Levorg gaat. Of heb je een andere aanbeveling? Beste dank. Sandra von Känel
1
Wat is/zijn de verschillen tussen de Thule Velospace XT3 en de Thule Velo Compact 3? Wij hebben een VW Sharan en hebben een drager nodig voor 4 fietsen.
0
Ik wilde een speciaal fietsenrek kopen voor elektrische fietsen, maar de rails voor de 27,5 wielen zijn niet breed en de wielen passen niet.
1