Fietstas

5 Discussies voor in Fietstas

Begin discussie
    Anonymous 1 dag geleden in Fietstas

Bagagedraagtas afsluitbaar

Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een fietstas die veilig aan de fiets kan worden bevestigd (afsluitbaar/bevestigbaar) en zelf ook afsluitbaar is (bijvoorbeeld met een slot). Ik vraag me af waarom deze behoefte geen groter thema is bij deze producten. :-) Als we op de fiets zijn en bijvoorbeeld in een grotere stad lunchen, moeten we altijd onze tassen meenemen. Hebben jullie tips? Hoe doen jullie dat? Bedankt en vriendelijke groeten

1

guido.joos 5 jaren geleden in Fietstas

Fietstas f. drager

Hallo Ik zoek een fietstas die ook als rugzak gedragen kan worden. Waar is zoiets te verkrijgen? Groeten

5

oberbus 3 jaren geleden in Fietstas

Waarom zijn er geen Ortlieb fietstassen op Galaxus?

Het merk Ortlieb is mij steeds vaker aanbevolen voor hoogwaardige en duurzame fietstassen. Helaas worden ze niet aangeboden op Galaxus. Waarom is dat? Zal dit veranderen?

6

yanikounet 2 jaren geleden in Fietstas

Kijk uit voor het zadel

Controleer in veel gevallen voor bagagedragers of het zadel geen belemmering vormt. Als het zadel boven het bagagerek uitsteekt past het misschien niet.

0

oneliner 6 jaren geleden in Fietstas

Pro II Draagtas

Ik heb dringend 1 zo'n fietstas nodig voor vrijdagavond. Waar kan ik er een krijgen? Veel dank voor een snelle feedback Stuur indien mogelijk feedback naar hsr.eichenberger@bluewin.ch

1

Orde van de
discussies
Forum voor Fietstas
StartBegin discussie