Bloempot

6 Discussies voor in Bloempot

Begin discussie
    liquidism 1 jaar geleden in Bloempot

Bloempot maffia

Waarom zijn bloempotten - de eenvoudigste kunststof/gerecyclede kunststof constructies - zo schandalig duur? Ze hebben geen ingewikkelde mallen, ingewikkelde productieprocessen, certificeringen voor veiligheid, compatibiliteit en dergelijke nodig. Waarom kost een bloempot 60 cent terwijl een emmer met hetzelfde volume 3,99 kost?

2

oguzhanaltun 1 jaar geleden in Bloempot

Kleivertaalfout, filteren niet mogelijk

Klei als materiaal is verkeerd vertaald naar "Geluid" in zowel Engels als Frans. Het is ook niet mogelijk om klei als materiaal te filteren, zelfs niet in het Duits.

0

mutley2007 2 jaren geleden in Bloempot

"breedte" en "hoogte" maar niet "diepte" als filter?! Ik heb 3 dimensies nodig mensen!

per titel, waarom staan er geen drie afmetingen vermeld, ik moet zeker weten dat ze passen :)

1

Hirsim 3 jaren geleden in Bloempot

Filter: Volume

Volgens mij moet je de categorie bloempotten kunnen filteren op potvolume. Het is vaak logischer dan breedte en hoogte.

1

rhomberg 4 jaren geleden in Bloempot

Waar is het filter voor functies / verlichting?

Als LED-systemen onder "bloempot" gaan en geen eigen categorie krijgen, dan moet er op zijn minst een filter komen voor functies als "LED-verlichting", "LED met app", automatische bewatering, enz.

0

Phvbos 5 jaren geleden in Bloempot

Bloempot van Nils Plöjel "Zelf bewaterende pot".

Hallo Samen Ik zoek een zelfwaterkan van Nils Plöjel voor een kerstcadeau, weet iemand of en waar ze in Zwitserland te krijgen zijn? Hartelijk dank

0

Orde van de
discussies
Forum voor Bloempot
StartBegin discussie