Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Potgrond

3 Discussies voor in Potgrond

Begin discussie
    Anonymous 2 jaren geleden in Potgrond

Hydrocultuur voor mijn Strelizia - wat zijn jullie tips?

Hallo allemaal, Ik heb een 3 jaar oude Strelizia in onze slaapkamer. Hij is enorm gegroeid en ik wilde hem aan de ene kant scheiden (er zaten er 3 in één pot) en aan de andere kant uitproberen of een van hen zou kunnen overleven in hydrocultuur. Het is nu ongeveer 10 dagen geleden en helaas ziet het er niet zo gelukkig uit. Ik heb geprobeerd niet te veel water te geven omdat de wortels nog gewend zijn aan aarde. Maar toen gaf ik hem meer water omdat ik niet wist of hij te weinig water had. Hebben jullie ervaring of tips? Update, 3 oktober 2023: Mijn Strelizia heeft de verhuizing goed doorstaan. Ik gebruik nu maandelijks mest voor hydrocultuur. Het duurde ongeveer 3,5 maand tot ze weer tevreden was. Ik kan haar nu echter zoveel water geven als ik wil en toch niet teveel water geven. :-) Geweldig voor de vakantie!

2

Cutnibal 6 jaren geleden in Potgrond

Bonsaigrond

Titel! Kun je er de volgende keer een aanbieden? Je mama heeft de Ricoter in de aanbieding (Migros artikelnummer 658108100000). Bedankt!

2

Anonymous 4 jaren geleden in Potgrond

Specificeer pH-waarde voor bodemassortiment

Kan iemand mij vertellen welke grond hier in het assortiment een pH-waarde heeft van 5,8-6,5? Het zou geweldig zijn als galaxus dit in de toekomst rechtstreeks als eigenschap zou kunnen specificeren. Hartelijk dank.

0

Orde van de
discussies
Forum voor Potgrond
StartBegin discussie