Zoeken Extra dakbalk
Duster dci 115 diesel 2024 met modulaire dakrails
0
Duster dci 115 diesel 2024 met modulaire dakrails
0
Alle artikelen, zelfs de nieuwe Thules, kloppen niet in de breedte. Ze geven bijvoorbeeld 104 cm breedte aan voor de bar of 24 cm voor een klein vierkantje. Misschien vergist men zich in mm? Dus zelfs de lengtes en hoogtes kan ik niet vertrouwen, hoe kan ik de echte lengte-, breedte- en hoogtematen zien op de websites van de originele dakstangmerken?
1
Weet jij welke dakdragers op de Opel Crossland 2021 passen?
2
Hallo samen Wat is het verschil tussen de ThreeFrog Merfach crossbar carrier en de ThreeFrog Foldable Roundbar carrier? Beide producten staan in mijn verlanglijstje: https://www.galaxus.ch/de...
1
Welke opties heb ik voor mijn 2020 bmw x3? Thule? Lang? Welke Thule dakkoffer past het beste large l of XL OF XXL?
0
Ik heb de thule 754 kit besteld, kun je me vertellen of de stangen erbij worden verkocht?
3
Hallo allemaal, ik heb de Thule WingBar Edge 9593B L dakdrager besteld voor mijn Skoda Kodiak. Helaas is de bevestigingsset voor de dakrails niet bij de levering inbegrepen en ik kan er met geen mogelijkheid achter komen welk artikel ik daarvoor moet bestellen. Bedankt voor het snelle antwoord,
0
WELKE DAKKOFFER EN DRAGER ZIJN COMPATIBEL MET DE VW TIGUAN 1.4 TSI 4M?
0
Welke thule wingbar edge 95 model past op een BMW X3 f25 (2014 versie)?
3
Wie heeft er zo eentje liggen? Ibiza SC , 2009, 3 deuren
0
Ik wil graag een dakdrager kopen voor BMW 520d xDrive Touring 2020. Kun je me alsjeblieft helpen de juiste te vinden. Thule zou een goede optie zijn. Hartelijk dank
8
Ik zoek een dakdrager voor mijn Chevrolet Trax, bouwjaar 2014.
0
Welke THULE zwarte spijlen zijn geschikt voor een 2017 Alfa Stelvio? Het dak is voorzien van "gelijmde" spijlen.
3