Transparant douchegordijn voor glijders (afmeting 180x180cm)
Vraag voor productmanagers: Kan/zal Galaxus dit gordijn niet langer aanbieden?
1
Vraag voor productmanagers: Kan/zal Galaxus dit gordijn niet langer aanbieden?
1
Ik kan zo vaak zoeken in het assortiment van Galaxus als ik wil, maar ik kan niets vinden. Ik heb echter ongeveer 2 jaar geleden zo'n gordijn kunnen kopen.
1
4
Helaas is er geen sectie waar je glijders of ringen voor de douchegordijnen kunt kiezen. Ik heb geen enkel douchegordijn met glijders (kliksysteem) gevonden. Bij sommige staat dat beide opties beschikbaar zijn, maar je kunt ze niet selecteren, je kunt ze alleen toevoegen aan het winkelmandje. De gordijnen daar zijn dan met ringen in plaats van glijders. Ik heb meer dan 200 gordijnen bekeken....schade.
6
Is er bij Galaxus een gordijn of alternatief dat niet de hele tijd aan de A**** blijft plakken zoals een gewoon douchegordijn? Een soort zwaarder materiaal, metaal of wat dan ook? Bedankt voor de hulp.
8
Ik heb een gordijnroede met glijders (Spirella). Passen alle douchegordijnen met hun gaten in de glijders? Ik zie nergens een diameterspecificatie met betrekking tot de gaten in de gordijnen. Bestaat er een norm voor deze kwestie?
17
1
Hallo, weet iemand het verschil tussen een douchegordijn voor het bad en een voor de douche? Ik heb een badkuip, maar ik wil graag een model dat is ingedeeld voor de douche. Is dit ook mogelijk?
3
Ik zoek een douchegordijn met in de zoom genaaide (niet-roestende) magneten. Zo kun je het aan de douchebak bevestigen en blijft het niet rondwaaien.... (Een beetje zoals dit gordijn. Maar met een ander motief...: https://www.elbenwald.de/Herr-der-R...)
0
Is er zoiets als een douchestoel bij Galaxus? Voor oudere mensen die erop kunnen zitten tijdens het douchen? Ik kan niets vinden... Bedankt!
3