Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Douchesystemen

1 Discussie voor in Douchesystemen

Begin discussie
    ScragglyGnohm75 1 dag geleden in Douchesystemen

Zwitserse doucheglijstang

Weet iemand hoe/waar ik de typisch Zwitserse glijdende douchehandgrepen kan vinden waarbij je de glijstang op en neer beweegt door een hendel naar beneden te duwen? Waar we ook naartoe gaan in Zwitserland (bijv. hotels, Airbnb, huurhuizen) we vinden altijd hetzelfde mechanisme in de douche, maar als ik dat op internet probeer te vinden voor onze eigen douche kan ik het nergens vinden. We hebben vier kinderen en dit systeem is verreweg het meest gebruiksvriendelijk, terwijl de meer gangbare met knoppen (Frankrijk, Luxemburg, Duitsland) ons niet goed van dienst zijn geweest. Iemand een idee waar ik kan beginnen in mijn zoektocht? Bedankt.

2

Orde van de
discussies
Forum voor Douchesystemen
StartBegin discussie