Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Gereedschap batterijen + laders

3 Discussies voor in Gereedschap batterijen + laders

Begin discussie
    CosBe 3 maanden geleden in Gereedschap batterijen + laders

Accu laadt maar tot 80 % op - welke oplader

Bosch raadt aan om de ProCore 18 Volt accu's slechts tot 80 % op te laden om hun levensduur te verlengen. Welke lader kan zo worden ingesteld dat het laadproces wordt uitgeschakeld bij 80 %?

3

Sinnosis 3 maanden geleden in Gereedschap batterijen + laders

Toolcraft Accu 20 V 4 Ah

Hallo, ik zou graag willen weten of deze batterij die te koop is, wordt meegeleverd of dat de batterijlader apart moet worden aangeschaft. bedankt

0

vituslatino 5 jaren geleden in Gereedschap batterijen + laders

Easy vac 12 bosch

Ik vroeg of de 12v 2,5ah bpa accu voor easy vac 12 compatibel is met Bosch acculader GAL12V-40 (12V, 4Ah). Ik wilde uw bevestiging voordat ik alles kocht.

3

Orde van de
discussies
Forum voor Gereedschap batterijen + laders
StartBegin discussie