Robotmaaier

10 Discussies voor in Robotmaaier

Begin discussie
    Roland A. 3 maanden geleden in Robotmaaier

Gardena Sileno Minimo kan het laadstation niet vinden?

Ik lees in de reviews dat de genoemde robot het laadstation niet kan vinden en op een gegeven moment stopt met een lege batterij. Merk je dit effect ook met je Sileno Minimo? Wordt dit effect ook waargenomen bij de Smart Sileno City?

4

Ibraimi.ismail 1 jaar geleden in Robotmaaier

MAMMOTION LUBA 2 AWD

Wanneer komt de robotmaaier naar Zwitserland?

+41

168

jpb55 2 maanden geleden in Robotmaaier

EPOS Plug-In module voor Husqvarna 305E NERA

Moet de EPOS Plug-In module apart worden besteld of wordt deze meegeleverd? Ik wil mijn 305E NERA draadloos gebruiken. Wat is de productreferentie voor deze module?

6

Calimotor123!! 3 maanden geleden in Robotmaaier

Navimow i105e binnen opladen in mijn garage?

Hallo, Ik heb net de navimow i105e gekocht en ik wil hem graag binnen laten "slapen", in mijn garage. Kunt u mij vertellen of dit mogelijk is en of het feit dat de laadbasis (en de GPS-antenne neem ik aan ook) binnen staat de goede werking van deze robotmaaier kan schaden? Bij voorbaat dank voor uw antwoord.

2

Anonymous 2 jaren geleden in Robotmaaier

Filter voor robotmaaier zonder grensdraad

Hé Galaxus, zou je een filter kunnen toevoegen voor robotmaaiers zonder grensdraad? Bijvoorbeeld de EcoFlow Blade

+4

10

marco.civelli 1 jaar geleden in Robotmaaier

Robotmaaier van Mammotion

Waarom heb je gekozen voor de Mammotion YUKA 2000 robotmaaier voor een prijs van CHF 2479.00? De Luba2 1000,2000,3000 modellen zijn superieur aan de Yuka en zijn verkrijgbaar op de EU-markt. Met de YUKA sale realiseer ik me dat ik een inferieur apparaat krijg aangeboden voor een onaantrekkelijke prijs.

1

Timber01 2 jaren geleden in Robotmaaier

Maairobots - grasmaairobots zonder grensdraad

Ik zou graag een intelligente grasmaaier / robot hebben, zoals een stofzuigrobot - zodat ik niet aan een perimeterdraad hoef te trekken - robot stopt met maaien als er geen gazon is, begint als hij weer op gazon is, draait bij het tuinhek als hij ergens tegenaan botst, maait het helemaal rond, - enz. - Snap je wat ik bedoel? Is er zoiets bij Galaxus?

3

Kallemaster 2 jaren geleden in Robotmaaier

Yardforce Onderdelen

Zijn er ook reserveonderdelen voor Yardforcerobots? Ik heb een achterwiel nodig voor een Compact 400 ri en kan het nergens vinden.... Ik heb Yardforce Europe al twee keer aangeschreven, maar tot nu toe geen antwoord...

1

nuclearcity 3 jaren geleden in Robotmaaier

Kleine selectie van Worx Landroid bij Galaxus - maar waarom?

1. waarom is de selectie van Landroid van Worx hier vrijwel onbestaande weet iemand dat? 2. ik heb mijn oog laten vallen op de WR 143E (goedkoper in de uitverkoop) of de opvolger WR147E. Heeft iemand er ervaring mee? 3. welke compromissen sluit ik met het oudere model?

1

RoTo11R 5 jaren geleden in Robotmaaier

Wat is een goede robotgrasmaaier?

Ik wil graag mijn Bosch Indego 350 connect vervangen. Hij is voor de tweede keer kapot gegaan en laat me met enorme randen van 20 cm zitten zonder te snijden. Ik heb 130 m3 vlakke grond. Welke maaier zou een goede vervanger zijn? Ik heb goede dingen gehoord over de Worx machines Bedankt voor je feedback

0

Orde van de
discussies

10 van 10 discussies

Naar boven
Forum voor Robotmaaier
StartBegin discussie