Rookmelder slim ongevoelig voor stof en vocht
Hallo Ik ben op zoek naar een slimme rookmelder (WLAN) voor een kamer waar een bepaalde hoeveelheid vocht en soms veel stof kan zijn Zijn er misschien tips? Alvast bedankt
0
Hallo Ik ben op zoek naar een slimme rookmelder (WLAN) voor een kamer waar een bepaalde hoeveelheid vocht en soms veel stof kan zijn Zijn er misschien tips? Alvast bedankt
0
X-Sense heeft de nieuwe XS0D-MR, deze kun je zonder boren bevestigen met een 3M pad (ze zijn waarschijnlijk lichter). Maar tot nu toe kun je ze alleen vinden via de "Shop South American River" :-)
0
Ik lijd aan anosmie (volledig verlies van reukzin) sinds een ongeluk. Daarom moet ik nu een rook- en gasmelder (methaan, geen CO) kopen (heb een gasfornuis). Het meest praktische en gemakkelijkst te installeren zou een gecombineerd apparaat zijn. Weet iemand iets?
0
Hallo samen Ik zoek zowel een rookmelder als een watermelder en een sensor voor deur, raamopening enz. Is er een goede fabrikant? Het is nogal stom als ik meerdere apparaten van verschillende fabrikanten moet kopen en maar één app heb voor alle monitoring. Bedankt
1
Hallo allemaal, heeft iemand van jullie praktische ervaring met een rookmelder die in een netwerk staat met een Fritzbox, bijvoorbeeld met de 7590, d.w.z. die eventuele waarschuwingen extern doorstuurt naar de smartphone? Mijn tot nu toe rudimentaire 'Smart Home' is momenteel gebaseerd op de Fritz!Box 7590. Aangezien AVM nog geen rookmelder aanbiedt, zou een 'compatibele' rookmelder, voor zover ik het goed begrijp, het "DECT ULE" protocol moeten ondersteunen, zoals de telefoons, timer, radiatorregelaar van AVM, of via (W)LAN. Via digitec/SUCHE vond ik alleen https://www.digitec.ch/de/s1/product/gigaset-elements-smoke-detector-heimautomatisierung-6037190?tagIds=7-1170 (zie https://www.digitec.ch/de/s1/product/gigaset-elements-alarm-system-s-inklusive-wasser-und-rauchmelder-heimautomatisierung-8590774#popup) in het digitec assortiment vanaf 26.11.18, maar volgens de productbeschrijving/vragen zou deze rookmelder alleen met het Gigaset basisstation moeten werken... Bedankt voor eventuele tips, of nog beter, productsuggesties :-)
2