Zwitserse regelgeving met betrekking tot deurbelcamera's?
Is het toegestaan om een deurbelcamera bij de voordeur van je eigen huis/villa in Zwitserland te installeren? Zijn er beperkingen of voorschriften?

3
Is het toegestaan om een deurbelcamera bij de voordeur van je eigen huis/villa in Zwitserland te installeren? Zijn er beperkingen of voorschriften?
3
Hallo community, Ik ben op zoek naar een deurbel die ook een geïntegreerde NFC-lezer heeft. Aansluiting via PoE Lan of batterij / transformator en W-Lan, ik ben nog flexibel. Ik heb een compleet Unifi netwerk met een UDM-Pro en een Loeqed deurslot. Dit alles wordt beheerd in HomeAssistant en HA kan ook het deurslot openen (ik hoop dat Loqed nog komt) Ik heb Unifi camera's, ze werken prima met HA en geven me beeld of updates (bewegingsdetectie enz.). Nu dacht ik erover om de Access Reader G2 Professional of de G4 Pro te kopen, maar ik wil de Access Hub UA-HUB niet apart kopen en ik heb geen elektronische deurklink om te schakelen. Weet iemand of de G2 / G4 Pro ook een signaal geven wanneer een NFC-chip wordt gescand die geactiveerd is? Zodat ik dit in HA kan gebruiken als trigger om de deur te openen? Hartelijk dank
0
Hallo, plant Digitec een nieuwe voorraad van de Ring Door View Cam (Juda)? Ring was gestopt met de productie, maar het product is weer verkrijgbaar bij hen. Hartelijk dank
1
Beste Digitec Team Ik wilde vragen of u de Aqara G4 Video Deurbel in uw assortiment opneemt en of u deze op de releasedag (23.03.2023) kunt ophalen :-)?
4
Ik wil mijn ELRO deurintercom met camera vervangen door de Ring Doorbell 4. Natuurlijk zou ik de voeding met de batterij kunnen doen, maar omdat er bedrading is wil ik graag deze voeding gebruiken. De ELRO bedrading bevat 6 draden 1. audiodraad 2. aardedraad 3. videodraad 4. stroomdraad 5/6 Elektrische bedrading van het slot 5 en 6 zijn blauw en wit. Welke draden moet ik gebruiken om de Ring Doorbell aan te sluiten? Nee. 5 en 6 ?
0
Moeilijk te formuleren in de titel, dus hier in detail. Mijn huis heeft een klassieke gongdeurbel met 230V. Een klassiek kijkgat zou het gemakkelijkst zijn, maar ik ben bang onze aluminium voordeur te verpesten als ik een fout maak bij het boren. Nu de eigenlijke vraag. Bestaat er een draadloos systeem dat een signaal naar de draadloze camera stuurt als ik met de bel op de 230V wandschakelaar bel en deze inschakel? Met andere woorden, een soort radio-adapter die aangesloten kan worden op het 230V systeem. We hebben een betonnen gevel, dus ik kan het oude systeem niet zomaar vervangen door een nieuw (groot gat).
0
Zijn er niet ook sonneries met videocamera's voor flatgebouwen, of waar zijn die te verkrijgen? Natuurlijk zou een product dat ook via een app bediend kan worden geweldig zijn.
3
Beste gemeenschap, Ik ben op zoek naar een draadloze bel voor mijn slot op een groot landgoed. Helaas kan ik geen informatie vinden over het assortiment. Heeft iemand ervaring met hoeveel meter met een draadloze bel kan worden overbrugd?
0
Goedendag Gibt es schon ein Releasedatum für die Ubiquiti Doorbell (https://store.ui.com/collection... Bedankt TiRohn
14
Iemand heeft zijn hand op de camera gelegd en sindsdien werkt hij niet meer. De sensor detecteert geen beweging meer en het beeld wordt bevroren. Kunt u mij helpen?
1
Is er nieuws over de beschikbaarheid van de Arlo Video Doorbell in Zwitserland?
2
Is het mogelijk om een van deze video-deurtelefoons via WLAN aan te sluiten op een Fritzbox en beeld en geluid door te sturen naar de FritzFon C4/C5, bijvoorbeeld de Ring Video Doorbell? Heeft iemand ze al op deze manier verbonden?
0
Mijn ouders zijn slechthorend en ze gaan verhuizen naar een flatgebouw. De deurbel buiten mag niet veranderd worden. Nu zoeken we naar een geschikte oplossing. Beide ouders dragen een smartwatch, dus een app zou niet slecht zijn. Heb je een aanbeveling die 100% werkt?
1
Ik zou zo'n bel willen installeren in een kantorencomplex. Het assortiment vermeldt meestal dat muren het kunnen vertroebelen. Heeft iemand een productsuggestie of input over wat te doen in zo'n geval? (zijn op de 4e verdieping.) THX
1