Schroeven

5 Discussies voor in Schroeven

Begin discussie
    Anonymous 1 jaar geleden in Schroeven

De metagegevens voor de M8 dopschroeven worden rampzalig slecht bijgehouden

Beste Galaxus team. We waarderen het dat jullie verschillende producten van externe leveranciers beschikbaar stellen via de marktplaats. Maar als ze gewoon elke ghüder overzetten in jullie systeem, dan hebben wij er niets aan, jullie niet en de leveranciers waarschijnlijk ook niet. Ik heb hier genoeg M8x20 schroeven die gespecificeerd zijn als 8 mm lang. Aandrijving niet gespecificeerd, kopvorm niet gespecificeerd, staalkwaliteit ook niet gespecificeerd, kortom jullie anders zo goede zoek- en productfilterfuncties worden compleet waardeloos omdat hier niets goed wordt bijgehouden, wat het erg frustrerend maakt. Los dit alsjeblieft op, gooi alles weg wat niet de juiste specificaties heeft. Ik heb niet eens zin meer om specificaties te corrigeren en aan jullie te melden omdat het eindeloos zou worden omdat er zoveel mis is... Ik heb hier alleen gekeken naar M8 cilinderschroeven, maar vermoedelijk ziet het er elders net zo slecht uit?

5

Anonymous 2 jaren geleden in Schroeven

Ontbrekende essentiële filters

Is het mogelijk om de filters "metaalsoort" (gegalvaniseerd staal, roestvrij staal...) en "aandrijving" (thorx, philips, crv...) toe te voegen? Dit zijn essentiële criteria voor het zoeken naar schroeven.

3

Anonymous 2 jaren geleden in Schroeven

Product zoeken: suggesties en verschillende zoekresultaten

Het is me meermalen opgevallen dat als je iets in de zoekbalk typt, de suggesties die verschijnen heel anders zijn dan de suggesties die verschijnen als je de zoekopdracht uitvoert. Als je bijvoorbeeld "6x50 schroef" intikt, verschijnen er vier suggesties voor schroeven, waaronder deze https://www.galaxus.ch/fr/s4/product/suki-vis-universelle-performance-6x50mm-100-schrauben-pro-stueck-vis-18482734?ip=Vis+6x50. Maar als je de zoekopdracht valideert, verschijnt geen van deze vier voorstellen in de zoekresultaten... https://www.galaxus.ch/fr... Waarom? Dit maakt het vrij lastig om naar een specifiek item te zoeken, maar het verschijnt nooit in de zoekresultaten, alleen in de suggesties.

2

KarmaEDV 3 jaren geleden in Schroeven

Filter

De filters hier zijn nutteloos. Veel dingen kunnen worden samengevat. Slechts twee van verschillende voorbeelden: schroef type ring / oogbout, aandrijving inbus / inbus is hetzelfde.

0

Thoster3 4 jaren geleden in Schroeven

Schroefmateriaal (filter)

Waar staat het filter voor het schroefmateriaal, ik zoek een roestvrijstalen schroef voor buiten (niet alleen gegalvaniseerd).

1

Orde van de
discussies
Forum voor Schroeven
StartBegin discussie