Filter op oplaadpoort type C, Micro, Eigen enz.
Voor batterijapparaten mis ik een filter waarmee je kunt filteren op USB type C, micro of eigen oplaadoptie.
1
Voor batterijapparaten mis ik een filter waarmee je kunt filteren op USB type C, micro of eigen oplaadoptie.
1
Er zijn weinig leukere manieren om kleuters kennis te laten maken met technologie dan kindercamera's - maar wat is dat toch met altijd moeten kiezen tussen roze en blauw? Ik zou heel blij zijn als Digitec/Galaxus in hun assortiment enige aandacht zou besteden aan het feit dat techniek en technische interesse geen geslacht kennen, en niet het grote aanbod van duidelijk "voor jongens" en "voor meisjes"-gecodeerde camera's zou hebben.r jongens" en "voor meisjes"-gecodeerde camera's houdt niet alleen ouderwetse gendertypes in stand, maar vermindert ook de mogelijkheid voor ouders om ze door te geven of door te verkopen. Groen, geel en oranje zijn ook mooie kleuren. Je bent in een positie als grootinkopers waarin je daar een verschil kunt maken voor ons ouders, en velen van ons zouden blij zijn als je de kans nam.
2