Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Poppenhuis

2 Discussies voor in Poppenhuis

Begin discussie
    AlineB790 11 maanden geleden in Poppenhuis

Gabby en het magische poppenhuis

Hallo allemaal! We zijn van plan om mijn dochter, een Gabby-fan, een poppenhuis te geven, maar ik moet zeggen dat ik in de war ben. Op Galaxus is er het "basis" huis en 2 feestelijke. Natuurlijk wil Miss graag de kleurrijkere. Maar zijn er, afgezien van de "wandtapijten" en de basismeubels, nog verschillen? Passen de apart verkochte sets in elk huis? En hoeveel kamers & balkons zijn er in totaal? (Het is een budget voor een gezamenlijk cadeau) Hartelijk dank voor jullie feedback!

3

Hendrik78 1 jaar geleden in Poppenhuis

Barbie droomvilla

Waarom kostte het CHF 184 op 9.11.24 en CHF 204 vandaag?

2

Orde van de
discussies
Forum voor Poppenhuis
StartBegin discussie