Creality K2 PRO (Combo)
De K2 PRO, het kleinere broertje van de K2 Plus met een 300 afdrukbed, wordt momenteel uitgebracht. Zijn er al plannen of een datum waarop deze bij jullie verkrijgbaar zal zijn?

1
De K2 PRO, het kleinere broertje van de K2 Plus met een 300 afdrukbed, wordt momenteel uitgebracht. Zijn er al plannen of een datum waarop deze bij jullie verkrijgbaar zal zijn?
1
Wat dacht je van het product "Shave & Care 2 in 1, Men" van Colosé?
1
Hallo allemaal, Ik wilde de Amazon Fire HD 10 Kids aanschaffen voor mijn zoon en realiseerde me dat Amazon Kids+ niet in de sale is in Zwitserland. Toch zijn er dealers en rapporten die zeggen dat het (beperkt) werkt of met een fictief adres uit DE of een Amazon account met registratie in DE. Wat is nu waar? Ik vond de totale omvang van de tablet die Amazon hier aanbiedt bij niemand anders. Jammer, maar misschien heb je alternatieven voor me? Moet het echt een Samsung of Apple apparaat zijn? Wat zijn jullie ervaringen als ouders met zulke tablets? Ik wil graag leeftijdsgeschikte spelletjes, kleur-apps en controle over de inhoud en de duur van het gebruik. Een pen zou ook handig zijn. Bedankt!
0
Dus als ik een product in de originele verpakking terugstuur en er is nog 10% van de prijs afgetrokken, dan verkoop ik het artikel hier voortaan gewoon door. Dat kan niet kloppen... Ik moest overstappen op een ander artikel omdat de beloofde leverdatum niet werd gehaald, dus moest ik het oorspronkelijke bestelde artikel terugsturen. Etiket erop en terug. Ik moest betalen voor de verzending en nu moet ik 10% administratiekosten betalen omdat Galaxus niet op tijd leverde. Sorry, dat vind ik brutaal.... Bovendien was het artikel waar ik op overstapte bijna 3x zo duur ^^
0
Hallo allemaal. Ik heb onlangs iets besteld bij een externe leverancier via Galaxus. De verzending ging via DPD --> horror totdat het pakket uiteindelijk bij mij aankwam / doorgestuurd werd naar een PickUp Point. Is er een manier / ergens om te zien welke verzenddienstverlener wordt gebruikt door externe leveranciers? Of kan ik het pakket op de een of andere manier rechtstreeks naar een PickUp Point laten doorsturen? Dit is heel eenvoudig met een Galaxus pakket en Swiss Post. @Galaxus: kun je de verzenddienstverlener voor externe leveranciers opschrijven?
1
5 van 24.334 discussies