Tablet

122 Discussies voor in Tablet

Begin discussie
    Anonymous 1 jaar geleden in Tablet

Filter: Beeldschermtechnologie

Hoi Digitec, houd je filtercriteria consistent voor alle productcategorieën. Ik zou met name tablets willen filteren op schermtechnologie om te zoeken naar OLED. Notebooks, smartphones, tv's en monitoren hebben deze filter, waarom tablets niet?

6

hemmi777 4 maanden geleden in Tablet

Zijn er tablets met draadloos opladen?

Ik ben op zoek naar een tafel waarin draadloos opladen is ingebouwd. Helaas kan ik hierover geen informatie vinden in de productbeschrijvingen, niet dat het bestaat en ook niet dat het niet bestaat. Aangezien het nu standaard is op mobiele telefoons, zouden er ook tablets moeten zijn die dit hebben. Hebben ze het nu allemaal, zodat je dat niet meer hoeft te schrijven? Of heeft geen van de tablets draadloos opladen om de een of andere vreemde reden?

1

Michal65 3 jaren geleden in Tablet

Betaalbare tablet met USB C beeldschermpoort (MHL)

Gruetzi. Ik ben wanhopig op zoek naar een niet zo dure tablet met een USB-C displaypoort (MHL). Ik ben alleen geïnteresseerd in streaming, geen franje. Het is niet eenvoudig om dat op internet uit te zoeken, want er zijn verschillen van model tot model. Als iemand mij kan helpen zou ik dankbaar zijn. Hartelijk dank

3

luca.boesch 4 jaren geleden in Tablet

Opmerkelijk of Tablet?

Hallo samen, Telkens als ik mijn notitiepapier kwijt ben, denk ik eraan om mijn aantekeningen in de toekomst elektronisch te schrijven. Ik schets veel en schrijf er graag mijn gedachten naast. Daarom heb ik geen grote toeters en bellen nodig zoals een camera of 128Gb geheugen. Omdat ik in theorie niet meer nodig heb dan een elektronisch schrijfblok, kwam ik uit bij het apparaat "Remarkable". Origineel schrijfgevoel, met gemakkelijke bediening, lange batterijduur, al die bla bla bla. De advertenties voor dit apparaat spreken me erg aan, maar het ding is erg duur en kan nog geen tiende van wat een tablet kan. Heeft iemand van jullie er een en kan me vertellen of het het geld waard is of kan ik beter een tablet kopen die hetzelfde kost en nog meer kan? Veel dank bij voorbaat. Met vriendelijke groeten Luca

+5

11

Mrlukemonster 8 maanden geleden in Tablet

Welke ereader met kleur is beter?

Hallo, Ik wilde vragen, sinds Amazon de Kindle Colorsoft heeft uitgebracht en ik de Kindle Paperwhite heb, wil ik graag overstappen op kleur omdat ik dat soort dingen leuk vind. En omdat ik verschillende reviews heb gelezen, wil ik graag weten of het goed is. Zo nee, welk e-book met kleur zou dan beter zijn, want volgens mij kun je deze EPUB van Amazon downloaden naar bijvoorbeeld de Tolino. Maar eerst wil ik weten welke beter is. Als die van Amazon min of meer slecht is, kun je me dat dan vertellen?

0

SharpBlade 2 jaren geleden in Tablet

Amazon Fire-tablets uit het CH-assortiment verwijderen

Hallo allemaal, Ik heb voor de verjaardag van mijn zoon een kindertablet gekocht (Amazon Fire HD 8 Kids (2022) incl. hoes). Helaas kwam ik erachter dat dit tablet onbruikbaar is in Zwitserland. De software (Kids+ en Elterncockpit) kan niet in Zwitserland worden gebruikt. Je krijgt dus een uitgeklede Amazon custom Android tablet die alleen werkt met een Amazon account. Toen ik de tablet wilde installeren en me dit eindelijk realiseerde, was de retourtermijn helaas al voorbij. Vanuit mijn oogpunt moet het artikel ofwel uit het CH-assortiment worden verwijderd (betreft alle Amazon Kids tablets) of er moet een opmerking aan het artikel worden toegevoegd zodat dit duidelijk is voor de koper. Nergens staat dat deze software onbruikbaar is in Zwitserland.

3

meisters 4 jaren geleden in Tablet

Tablet ZONDER camera

Ik zoek een tablet ZONDER camera - bestaat die?

+1

8

Thirith13 1 jaar geleden in Tablet

Tablet hoes of case voor iPad Air 12,9" gezocht

Weet iemand hier een goede hoes die genoeg ruimte biedt voor een iPad Air 12,9" met Magic Keyboard, idealiter met nog wat ruimte over (bijvoorbeeld voor een extra Smart Folio hoes)?

2

harleyrider97 1 jaar geleden in Tablet

Tablet met GPS-ontvangst voor navigatie-apps

Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een tablet met GPS-ontvangst om navigatie-apps te draaien zonder telefoon- of internetontvangst. Helaas is hier geen filter voor en als ik onder Tablet naar GPS zoek, wordt er maar één tablet weergegeven, wat niet kan kloppen. Kan iemand mij vertellen hoe ik een lijst kan krijgen van beschikbare tablets met GPS-ontvangst?

2

Anonymous 1 jaar geleden in Tablet

Welke tablet voor LAN-verbinding

Hallo en hallo Ik wil graag een grotere tablet kopen (andriod, met toetsenbord) die via LAN verbonden kan worden. Heel belangrijk, ook ZONDER wifi, vanwege sterke elektrosmoggevoeligheid. (Ik heb een ethernet naar USB C adapter). Blijkbaar werkt dit niet met elke tablet. (met Lenovo P12 werkt het bijvoorbeeld niet). Met andere woorden, waar kan ik in de productbeschrijvingen en specificaties vinden of LAN/Ethernetverbinding mogelijk is? Hartelijk dank voor een antwoord Vriendelijke groeten Patricia

+1

9

rebecca85 2 jaren geleden in Tablet

Lenovo Tab P11 Pro met toetsenbord naar Precision Pen 3 - Pen koppelt niet

Ik heb het hierboven beschreven product gekocht. De pen moet zich eigenlijk direct aan het tablet koppelen door hem op de daarvoor bestemde plek op de achterkant te bevestigen. Ik deed dit (en de tablet was ook op de stroom aangesloten, dus de pen zou ook opgeladen moeten zijn). De pen koppelt echter niet. Als ik in Bluetooth naar de pen zoek, worden talloze apparaten gevonden, maar niet de pen. In de instellingen van de tablet staat onder "Lenovo pen" de opmerking "Niet verbonden". Als ik erop klik, verschijnt het volgende bericht: "Je hebt nog geen pen gepind. Bevestig een stylus aan de achterkant van de tablet om hem te koppelen en toegang te krijgen tot functies als snelle notitie, handschrift, afstandsbediening, laserpointer, vergrootglas en verlieswaarschuwing". Ik heb de pen daar al x keer neergelegd (soms met de punt aan deze kant, soms aan de andere kant). Toch koppelt de pen niet. Het tablet uit- en weer aanzetten helpt ook niet, evenmin als het indrukken van de knop op de pen (in de varianten lang of ook 1, 2 of 3 keer snel achter elkaar). Heeft iemand dit probleem ook gehad of weet iemand er iets van?

3

mraffaele3 1 jaar geleden in Tablet

Samsung Tablet

Kan iemand mij uitleggen waarom de s8+ tablet duurder is dan de s9+?

1

Belzebub@Magic 1 jaar geleden in Tablet

Studententablet voor OneNotes

Hallo, ik ben op zoek naar een tablet met peninvoer van 11-13 inch. Er zijn er een heleboel... Camera, videokwaliteit en gamingprestaties interesseren me niet, ik wil gewoon wat comfortabeler mijn notities kunnen schrijven. Hij moet PDF-bestanden kunnen laden. Ik zou een aanbeveling op prijs stellen. (Geen Apple producten.) Ik gebruik een laptop die geen aanraakscherm heeft en ik wil graag een goedkoop en praktisch aanvullend apparaat voor mijn OneNote notities. Ik heb ook gekeken naar de Wacom One... maar tablets zijn standalone en in dezelfde prijsklasse.

0

br.blumer 1 jaar geleden in Tablet

1-n-gen

Wat betekenen de getallen "x-"Gen voor de producten?

1

michalavaz8 1 jaar geleden in Tablet

Tablets met hoofdtelefoonaansluiting

Ik zou ook heel blij zijn met een filteroptie voor de aansluitingen op tablets. Helaas zijn er bijna geen met een 3,5 mm hoofdtelefoonaansluiting. Als muzikant wordt de USB-C poort bezet door de midi-adapter en heb je een aparte hoofdtelefoonaansluiting nodig.

1

belmyriam 1 jaar geleden in Tablet

Gebruikte tablet uitverkocht

Hallo, ik ben op zoek naar een tablet en ik ben geïnteresseerd in gebruikte, uitverkochte tablets. Heb je feedback gehad of ze net zo betrouwbaar zijn als nieuwe? Hartelijk dank voor uw antwoord. M.B

2

mathiasvoe 2 jaren geleden in Tablet

De technologie van het filterscherm ontbreekt

Ik zou bijvoorbeeld graag kunnen filteren op schermtechnologie, zodat alleen OLED-tablets worden weergegeven. Het scherm is soms het meest kritische element van een tablet. Het zoeken naar goedkope tablets met een hoogwaardig scherm is op dit moment uiterst vervelend. Hartelijk dank!

3

spreiteh 2 jaren geleden in Tablet

Aansluitingen voor tablets

Tablets hebben meestal alleen een USB-C poort. Kan iemand me vertellen hoe ik een koptelefoon met aansluiting (adapter etc.) kan aansluiten? Hoe zit het met HDMI aansluiting? Groeten Spreiteh

2

Anonymous 3 jaren geleden in Tablet

Koopadvies voor Android 12 tablet met max. 8" scherm

Ik zoek een tablet met Android 12 en een scherm met een diagonaal van maximaal 8", een goede achtergrondverlichting bij hoog zonlicht. De tablet moet ook via een powerbank kunnen worden opgeladen. Het tablet mag niet langer dan 1 jaar in de handel zijn. Smartphone functionaliteit is niet noodzakelijk.

1

alexanderdierkes0 5 jaren geleden in Tablet

Apple IPad Pro

Hallo samen Op dit moment heb ik de vraag of een iPad Pro of een MacBook Pro voor mij als fotograaf beter zou zijn voor beeldbewerking ? Mijn vraag zou zijn of een IPad Pro een externe SSD via de USB-adapter herkent of dat ik de 1TB-variant moet nemen ? Bij voorbaat dank voor jullie info/ervaringen

+4

9

philipp.wueest 2 jaren geleden in Tablet

Tablet met groothoekcamera gezocht

Heb je een tip voor een tablet met groothoekcamera, budget bovengrens 600,-?

2

klavier222 2 jaren geleden in Tablet

Welke powerbank voor iPad Pro 11", 3e generatie?

Hallo allemaal, ik heb in januari een Apple iPad Pro 11", 3e generatie gekocht bij Galaxus. Nu heb ik een powerbank nodig. Heb je ervaring met welke geschikt is? Het moet licht zijn en toegestaan in de handbagage in vliegtuigen. Veel dank bij voorbaat voor je hulp! Veel groeten, Kerstin

1

sera_o_c 3 jaren geleden in Tablet

Zoektablet voor 8-jarige

Hallooou Zoals hierboven geschreven, zoek ik een tablet voor een 8-jarige omdat ze er nu al een nodig hebben voor school in de 1e klas 🙄 aangezien het nieuw voor ze is, en voornamelijk gebruikt wordt voor huiswerk, wil ik geen fortuin uitgeven.... tot 150.- zou nog steeds ok zijn.... heeft iemand ervaring met Lenovo of wat zou je aanraden? Belangrijk voor mij is de schermgrootte. Dit moet zo groot mogelijk zijn. Nog ideeën? Bedankt :-)

5

timo.gaehler 3 jaren geleden in Tablet

Zoek tablet met "hdmi" uitgang

Hallo lieve gemeenschap Ik zoek een 10 inch tablet (Android) met ondersteuning voor USB C video-uitgang om het apparaat aan te sluiten op een mobiele monitor. Met andere woorden, USB C Out van de tablet in USB C In /of HDMI in van de mobiele monitor. De tablet is vooral bedoeld voor de reizende kinderen en zou vrij goedkoop moeten zijn, als er zo'n apparaat onder de 300,- zou passen. Ik ben wanhopig op zoek naar welke apparaten dit ondersteunen. Kan iemand mij helpen? Bedankt!

0

a.senn 3 jaren geleden in Tablet

Geheugen: 4GB Ram v. 6GB Ram

Ik wil graag een nieuwe tablet (liefst Samsung vanwege de SmartSwitch, want ik ben te lui om alles opnieuw te installeren 🙈🙉🙊). Nu zijn de prijzen heel anders... Is de hogere prijs voor 6GB Ram het waard? Gebruik het vooral om TV te kijken, te surfen, HayDay te spelen...( 😝) en FB.... Niet veel apparaatgeheugen nodig, geen 5G nodig.... Maar het zou iets sneller moeten zijn dan mijn oude apparaat.... (SM- T580) 🤔 Dus... druk nu op de toetsen... 💪🏻😁 Groeten Anita

2

Sliced 3 jaren geleden in Tablet

tablet voor de nacht

Ik zoek een tablet ter vervanging van mijn ongeveer 7 jaar oude samsung S2. Usecase: Alleen netflix kijken in bed terwijl mijn vrouw slaapt. Reden voor verandering : De tablet is vrij oud en hapert met de beeldkwaliteit bij de laagste helderheid. Ik ben blij met een android of apple toestel - maar het mag niet te veel kosten vanwege het zeer beperkte gebruik. Het enige wat ik wil is een goede beeldkwaliteit in het donker ;D hoop dat iemand ervaringen heeft opgedaan en me een tip kan geven. (kan niet de enige zijn met de usecase ;D)

5

Windows_Xp 3 jaren geleden in Tablet

Galaxy Tab S8 Ultra Toetsenbordhoes

Ik heb de Samsung Galaxy Tab S8 Ultra (8GB/128GB/WiFi) vooraf besteld op 22.02.2022. Een van de redenen dat ik het vooraf bestelde was dat ik kans zou maken op een gratis Book Cover Keyboard. Je moet je voor 20.03.2022 registreren als lid in een app op het apparaat. Nu is mijn vraag: Wat is de procedure, of beter gezegd wat gebeurt er als ik het apparaat pas ontvang na de einddatum voor het registreren van de toetsenbordhoes? Op dit moment ligt de verwachte leverdatum tussen 19/03 en 29/03.

1

Anonymous 3 jaren geleden in Tablet

tab s8 toetsenbord disscusie

Kun je de lay-out kiezen om Engels te zijn ?

3

silas123 3 jaren geleden in Tablet

Lenovo Tab P12 Pro

Aan Digitec, weet jij of en wanneer de Lenovo Tab P12 Pro ook in de aanbieding komt? Ik zou geïnteresseerd zijn in de 256GB 8GB RAM versie.

5

n.bramato 3 jaren geleden in Tablet

Huawei Matepad Pro 12,6"

De Matepad Pro 12,6" is sinds juli verkrijgbaar in de Huawei winkel in Duitsland. Waarom niet hier?

2

30 van 122 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Tablet
StartBegin discussie