eReader

49 Discussies voor in eReader

Begin discussie
    Anonymous 1 jaar geleden in eReader

Supernoot A6X2

Hallo allemaal Wordt de Supernote A6X2 toegevoegd aan het assortiment van digitec? https://supernote.eu/produit... Hartelijk dank en groeten

3

Anonymous 11 maanden geleden in eReader

Wisselwinkel in Tolino

Mijn Tolino is geregistreerd voor de Weltbild shop. Weltbild heeft echter al enige tijd technische problemen en biedt op dit moment geen eBooks aan. Dit betekent dat de winkel op het Tolino apparaat onbruikbaar is. Ik weet dat de accounts gekoppeld kunnen worden en dat de eBooks via de browser gekocht kunnen worden, bijvoorbeeld van Orell Füssli. Maar is er een manier om de winkel op de Tolino om te schakelen naar Orell Füssli?

+3

9

mbeyi_69 5 maanden geleden in eReader

Onyx Boox Note Max?

Hallo. Wann wird das Onyx Boox Note Max (13,3Zoll) erhältlich sein? https://shop.boox.com/products...

1

oliver.kamer 7 jaren geleden in eReader

ReMarkable Tablet

Ik wilde alleen vragen of je plannen hebt om de ReMarkable tablet in je assortiment op te nemen? Ik heb liever dat het vanuit het buitenland wordt verzonden. Belastingen en garantie maken dat nogal moeilijk.

+10

18

Onyx Boox Note Air 3C verkrijgbaar

Hallo allemaal, ik wilde vragen wanneer de Note Air 3C (of de Ultra C Pro) bij jullie verkrijgbaar is. Alvast bedankt

+6

12

AnnieLee 12 maanden geleden in eReader

Ebooklezer met sim

Ik ben op zoek naar een lezer met SIM, maar helaas kan ik niets vinden

0

lJoublanc 1 jaar geleden in eReader

Boox Go Beschikbaarheid

Hebben jullie het nieuwe Boox Go-assortiment op voorraad? Wanneer is het beschikbaar? Ik ben vooral geïnteresseerd in het 10,3" model.

4

DanielleS782 1 jaar geleden in eReader

Kobo

Ik heb een kobo gekocht en kan hem niet gebruiken met mijn bibliotheek voor online boeken. Kent iemand dit probleem?

2

eReader dagboek app

Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een eReader om onder andere als dagboek te gebruiken. Daarom heb ik de volgende eisen voor eReader of app (prioriteit in deze volgorde) * Goede schrijfvaardigheid/pen * Dagboek/journaal app met extra wachtwoord zodat niet iedereen in de familie die het gebruikt mijn meest intieme geheimen weet 😎 * Open formaat standaard voor het dagboek zodat ik over een paar jaar nog steeds toegang heb tot mijn schrijfsels als de app niet meer beschikbaar is of te duur wordt * Exportfunctie * E-inkt * Achtergrondverlichting * OCR * >8 inch Wat stel je voor? Waar hebben jullie goede ervaringen mee? Alvast bedankt

0

Kleine eReader met notitie app

Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een kleine (max.7.8") eReader met pen en notitie-app om van de ontelbare notities op mijn bureau af te komen. Zo klein mogelijk, want ik wil niet de hele tijd een grote "tablet" bij me dragen. Als het even kan in zwart-wit, niet in kleur. Eigenlijk een Remarkable, gewoon in het klein. Op de een of andere manier kan ik niets geschikts vinden. Hartelijk dank voor uw hulp.

2

innofeld 1 jaar geleden in eReader

Meer informatie

Sommige eigenschappen zijn belangrijk om in overweging te nemen, zoals: - Verversingssnelheid, - Blauw licht, 👉 Om vermoeide ogen voor lezers te voorkomen, is bescherming tegen blauw licht en "weinig blauw licht"-functie belangrijk. Verversingssnelheid heeft ook prioriteit.

0

idoa3 1 jaar geleden in eReader

Zakboek Viva

Wanneer kunnen jullie de Pocketbook Viva eReader aanbieden? Of heeft het een andere naam die ik nog niet heb gevonden? Hartelijk dank!

1

Ebook Shop Prijsvergelijkingen

Welke ebookwinkels kunnen op de lezers worden geïnstalleerd? Welke zijn het goedkoopst en het meest uitgebreid? Is Amazon sowieso de goedkoopste en meest uitgebreide en moet ik een Kindle nemen?

2

RemyDG 2 jaren geleden in eReader

PocketBook InkPad kleur 2 - Cover Flip

Ik kan de accessoires voor de volgende/nieuwe e-reader van PocketBook, de Inkpad Color 2, maar niet te pakken krijgen. Hij is al verkrijgbaar op de Duitse site van PocketBook, maar zou de Duitse divisie van Galaxus hem kunnen importeren, zoals dat voor sommige producten al het geval is? Er worden ook andere accessoires verwacht. https://pocketbook.de/de_de... https://www.galaxus.ch/fr/s1/product/pocketbook-inkpad-color-2-780-32-go-liseuse-35516414?supplier=406802

2

Anonymous 2 jaren geleden in eReader

KOBO Weegschaal 2 Lezer

Begin april 2022 ontving ik deze nieuwe KOBO Libra 2 (7"-32GB) e-reader van DIGITEC. Sindsdien heb ik, na een prettig dagelijks gebruik van gemiddeld 1,5 uur, 5 concurrent lock-ups gehad, waaronder één vandaag. Het scherm brandt op de pagina die gelezen wordt, maar er is geen toets actief. De enige optie is om het beest zichzelf uit te laten schakelen. Het probleem is dat als de batterij volledig is opgeladen, het wachten gemakkelijk 12 tot 15 uur duurt. Heeft iemand ideeën om dit op te lossen? Voor zover mogelijk, aangezien het apparaat echt naar tevredenheid werkt afgezien van deze haperingen, zou ik het niet graag willen vervangen.

1

Anonymous 4 jaren geleden in eReader

Onyx Boox Noot 3

Hallo Digitec, a) Wanneer is de nieuwe Onyx Boox Note 3 bij jullie verkrijgbaar? b) Heeft Digitec ook een bijpassend toetsenbord? Bedankt voor een antwoord

2

Adrian.Grana 2 jaren geleden in eReader

Kindle 2022 (12 Gen) releasedatum in Digitec?

Is er al gezegd wanneer de nieuwe Kindle (d.w.z. de 2022 Edition of 12e Gen met USB-C) bij Digitec verkrijgbaar zal zijn? Het is al een week verkrijgbaar op Amazon, maar ik kan er geen artikel over vinden of het product om te kopen of te pre-orderen bij Digitec.

0

spilfish 3 jaren geleden in eReader

Tolino / Amazon / waarom registreren bij een boekhandelaar?

Ik lees vaak in de commentaren over de Tolino: -Ik moet een contract sluiten met OrellFüssli, wat onaanvaardbaar is. -Ik kan er geen EBooks op laden van andere aanbieders. -Mijn Adobe DRM werkt niet met mijn eBooks enz. . Plus wat faken : . De zogenaamde "Tolino Alliance" is een vereniging van Duitse boekhandelaren en is bedoeld als tegenwicht tegen Amazon. https://mytolino.de/geschichte... Het "contract" is slechts een registratie (mail & wachtwoord) en verder niets. Met elke mobiele booger app geef je meer gegevens weg. Je hoeft ook niets van OF te kopen. Je kunt in de instellingen van de Tolino verbinding maken met andere boekverkopers. Ik heb sinds 2013 een Tolino. Het is geregistreerd bij OF. Maar ik koop mijn boeken bij Weltbild en anderen omdat het goedkoper is. Deze verschijnen na aankoop ook direct in de Tolino Cloud en dus meteen op mijn reader. Ik kan ook Ex Libris eBooks uploaden, maar dan moet ik ze "tijdelijk laden" via de PC. Ik heb ook "oude" eBooks overgezet van mijn vorige reader in 2013. Voorwaarde: Ze moeten zijn gekocht met dezelfde Adobe login/e-mail (zelfs als ze bij andere aanbieders zijn gekocht), anders werkt het niet. Schuiven werkt ook niet. . Met Kindle/Amazon MOET je echt een contract tekenen. Hun EBooks kunnen ALLEEN gelezen worden op hun readers en andere kunnen helemaal niet geüpload worden. DAT zou onaanvaardbaar moeten zijn. Tolino daarentegen is een zeer open systeem. . De beslissing is immers persoonlijk: Steun ik AMAZON of TOLINO. Een mix, is er alleen als je beide apparaten of beide apps hebt. Dat kan natuurlijk ook. . De gebruiksrechten zijn een heel andere zaak. In het algemeen "koop" je een EBook niet, maar alleen het "recht om het te lezen". Dat geldt voor alle aanbieders. Het verschil is dat Amazon toegang heeft tot je reader en soms een boek verwijdert omdat ze problemen hebben met auteursrechten, het boek is weg en je geld ook. Ook als Amazon het Kindle-programma verkoopt, weggeeft of stopzet, is alles weg. het blijft ook niet op de Kindle staan. Het is sowieso griezelig dat Amazon weet wat ik lees en wanneer en hoeveel! Dit overkwam mij trouwens met Audible (aanbieder van luisterboeken) (dat nu ook onderdeel is van Amazon). Ik kreeg een mailtje dat ik zo en zo lang gestopt was met luisteren naar luisterboek xy. Waarom en of ik er nog een zou willen. Ik denk dat de boom me raakt. Het geeft je het gevoel dat mama Amazon achter je staat en kijkt naar wat je leest. HET IS ECHT GRIEZELIG! Over het algemeen heeft Tolino hier geen toegang tot mijn lezer. Ik kan ook alles downloaden (bijvoorbeeld met CALIBRE) en opslaan en ergens anders laden. (Let op dezelfde DRM - belangrijk). Laten we kijken waar het geheel toe leidt. . Soms loont het de moeite de voorwaarden te lezen, zelfs als je het gevoel hebt iets te lezen met de lengte van Oorlog en Vrede ....

2

Anonymous 3 jaren geleden in eReader

Filter uitbreiden op besturingssysteem

Kun je de filtercriteria voor eBook lezers uitbreiden met het besturingssysteem? Sommige lezers hebben een gesloten, eigen besturingssysteem zoals Kindle, andere vertrouwen op Android. Om niet gebonden te zijn aan een ecosysteem zijn gratis Android-toestellen heel zinvol. Voel je vrij om ook de versie op te nemen.

2

Winterspring 3 jaren geleden in eReader

Boox Note Air 2 Plus

Onlangs werd de Boox Note Air 2 Plus aangekondigd, wanneer kunnen we die in het assortiment verwachten?

1

Anonymous 3 jaren geleden in eReader

Kindle Paperwhite Handtekening Editie

Is al bekend wanneer het apparaat in het assortiment wordt opgenomen?

1

account 3 jaren geleden in eReader

Kindle Paperwhite 2021 Editie

Komt de 2021 editie van de Kindle Paperwhite in het assortiment van Digitec? Zo ja, wanneer en voor welke prijs? Hartelijk dank voor de verduidelijking.

4

chglaettli 3 jaren geleden in eReader

Tolino Vision 6

Wanneer wordt de Tolino Vision 6 toegevoegd aan het assortiment van digitec.ch?

0

danieljelk1 3 jaren geleden in eReader

BOOX Note Air2

Goede dag Wanneer gaat de nieuwe BOOX Note Air2 in de verkoop bij Digitec? Wacht er met spanning op :)

1

Anonymous 4 jaren geleden in eReader

Kindle Oasis scherm vervangen?

Mijn Kindle Oasis is verbrijzeld na een val. Waar kan ik het display laten vervangen? Of is het qua prijs niet de moeite waard? Bedankt voor alle feedback.

2

vagpag 4 jaren geleden in eReader

Achtergrondverlichting

Welke modellen hebben geen achtergrondverlichting? Ik wil een zuiver reflecterend scherm :(

2

adjordjevic 4 jaren geleden in eReader

Uploaden van epub

Hallo Gemeenschap, Is het mogelijk om epubs of PDF's gewoon via USB naar ereaders te kopiëren? of moet je alle epubs bij een winkel kopen / lenen?

5

Adup7753 4 jaren geleden in eReader

Kindel -Zakboek

Ik zou graag willen weten of ik de boeken die ik op mijn Kindle heb staan kan overzetten naar een Pocketboek. Op mijn computer heb ik het programma Calibre.

3

Reckwell 4 jaren geleden in eReader

Onyx Boox Max Lumi

Ik wil graag weten of u van plan bent de nieuwe Onyx E-reader te verkopen: Onyx Boox Max Lumi? En zo ja, heb je dan een geschatte beschikbaarheidsdatum?

1

andromeda86 5 jaren geleden in eReader

Aanbeveling

Hallo allemaal Ik zou mijn tablet willen vervangen door een ereader. Ik zou het vooral nodig hebben om de krant te lezen. Nu mijn vraag: is dit wel mogelijk? Ik lees meestal tagi en nzz. Bedankt voor de hulp

1

30 van 49 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor eReader
StartBegin discussie