Supernoot A6X2
Hallo allemaal Wordt de Supernote A6X2 toegevoegd aan het assortiment van digitec? https://supernote.eu/produit... Hartelijk dank en groeten
3
Hallo allemaal Wordt de Supernote A6X2 toegevoegd aan het assortiment van digitec? https://supernote.eu/produit... Hartelijk dank en groeten
3
Mijn Tolino is geregistreerd voor de Weltbild shop. Weltbild heeft echter al enige tijd technische problemen en biedt op dit moment geen eBooks aan. Dit betekent dat de winkel op het Tolino apparaat onbruikbaar is. Ik weet dat de accounts gekoppeld kunnen worden en dat de eBooks via de browser gekocht kunnen worden, bijvoorbeeld van Orell Füssli. Maar is er een manier om de winkel op de Tolino om te schakelen naar Orell Füssli?
9
Hallo. Wann wird das Onyx Boox Note Max (13,3Zoll) erhältlich sein? https://shop.boox.com/products...
1
Ik wilde alleen vragen of je plannen hebt om de ReMarkable tablet in je assortiment op te nemen? Ik heb liever dat het vanuit het buitenland wordt verzonden. Belastingen en garantie maken dat nogal moeilijk.
18
Hallo allemaal, ik wilde vragen wanneer de Note Air 3C (of de Ultra C Pro) bij jullie verkrijgbaar is. Alvast bedankt
12
Ik ben op zoek naar een lezer met SIM, maar helaas kan ik niets vinden
0
Hebben jullie het nieuwe Boox Go-assortiment op voorraad? Wanneer is het beschikbaar? Ik ben vooral geïnteresseerd in het 10,3" model.
4
Ik heb een kobo gekocht en kan hem niet gebruiken met mijn bibliotheek voor online boeken. Kent iemand dit probleem?
2
0
Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een kleine (max.7.8") eReader met pen en notitie-app om van de ontelbare notities op mijn bureau af te komen. Zo klein mogelijk, want ik wil niet de hele tijd een grote "tablet" bij me dragen. Als het even kan in zwart-wit, niet in kleur. Eigenlijk een Remarkable, gewoon in het klein. Op de een of andere manier kan ik niets geschikts vinden. Hartelijk dank voor uw hulp.
2
Sommige eigenschappen zijn belangrijk om in overweging te nemen, zoals: - Verversingssnelheid, - Blauw licht, 👉 Om vermoeide ogen voor lezers te voorkomen, is bescherming tegen blauw licht en "weinig blauw licht"-functie belangrijk. Verversingssnelheid heeft ook prioriteit.
0
Wanneer kunnen jullie de Pocketbook Viva eReader aanbieden? Of heeft het een andere naam die ik nog niet heb gevonden? Hartelijk dank!
1
Welke ebookwinkels kunnen op de lezers worden geïnstalleerd? Welke zijn het goedkoopst en het meest uitgebreid? Is Amazon sowieso de goedkoopste en meest uitgebreide en moet ik een Kindle nemen?
2
Ik kan de accessoires voor de volgende/nieuwe e-reader van PocketBook, de Inkpad Color 2, maar niet te pakken krijgen. Hij is al verkrijgbaar op de Duitse site van PocketBook, maar zou de Duitse divisie van Galaxus hem kunnen importeren, zoals dat voor sommige producten al het geval is? Er worden ook andere accessoires verwacht. https://pocketbook.de/de_de... https://www.galaxus.ch/fr/s1/product/pocketbook-inkpad-color-2-780-32-go-liseuse-35516414?supplier=406802
2
1
Hallo Digitec, a) Wanneer is de nieuwe Onyx Boox Note 3 bij jullie verkrijgbaar? b) Heeft Digitec ook een bijpassend toetsenbord? Bedankt voor een antwoord
2
Is er al gezegd wanneer de nieuwe Kindle (d.w.z. de 2022 Edition of 12e Gen met USB-C) bij Digitec verkrijgbaar zal zijn? Het is al een week verkrijgbaar op Amazon, maar ik kan er geen artikel over vinden of het product om te kopen of te pre-orderen bij Digitec.
0
2
Kun je de filtercriteria voor eBook lezers uitbreiden met het besturingssysteem? Sommige lezers hebben een gesloten, eigen besturingssysteem zoals Kindle, andere vertrouwen op Android. Om niet gebonden te zijn aan een ecosysteem zijn gratis Android-toestellen heel zinvol. Voel je vrij om ook de versie op te nemen.
2
Onlangs werd de Boox Note Air 2 Plus aangekondigd, wanneer kunnen we die in het assortiment verwachten?
1
Is al bekend wanneer het apparaat in het assortiment wordt opgenomen?
1
Komt de 2021 editie van de Kindle Paperwhite in het assortiment van Digitec? Zo ja, wanneer en voor welke prijs? Hartelijk dank voor de verduidelijking.
4
Wanneer wordt de Tolino Vision 6 toegevoegd aan het assortiment van digitec.ch?
0
Goede dag Wanneer gaat de nieuwe BOOX Note Air2 in de verkoop bij Digitec? Wacht er met spanning op :)
1
Mijn Kindle Oasis is verbrijzeld na een val. Waar kan ik het display laten vervangen? Of is het qua prijs niet de moeite waard? Bedankt voor alle feedback.
2
Welke modellen hebben geen achtergrondverlichting? Ik wil een zuiver reflecterend scherm :(
2
Hallo Gemeenschap, Is het mogelijk om epubs of PDF's gewoon via USB naar ereaders te kopiëren? of moet je alle epubs bij een winkel kopen / lenen?
5
Ik zou graag willen weten of ik de boeken die ik op mijn Kindle heb staan kan overzetten naar een Pocketboek. Op mijn computer heb ik het programma Calibre.
3
Ik wil graag weten of u van plan bent de nieuwe Onyx E-reader te verkopen: Onyx Boox Max Lumi? En zo ja, heb je dan een geschatte beschikbaarheidsdatum?
1
Hallo allemaal Ik zou mijn tablet willen vervangen door een ereader. Ik zou het vooral nodig hebben om de krant te lezen. Nu mijn vraag: is dit wel mogelijk? Ik lees meestal tagi en nzz. Bedankt voor de hulp
1
30 van 49 discussies