Snijmachine
Wat is de beste, compacte snijmachine als je geen Berkel of iets dergelijks in gedachten en budget hebt?
0
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Wat is de beste, compacte snijmachine als je geen Berkel of iets dergelijks in gedachten en budget hebt?
0
Nee, alsjeblieft niet. Goedkope en slecht gemaakte kopieën, haal deze dingen alsjeblieft weer uit het assortiment of bouw het filter zo dat je dit "merk" kunt uitsluiten...
2
kamu bisa hubungi cs bank woori saudara di nomor whatsapp 082189909943 atau datang langsung kekantor cabang terdekat
2
Doe ik iets verkeerd of heeft de startpagina een nieuwe lay-out gekregen, waarbij de partnersite Galaxus of Digitec geen dagaanbiedingen laat zien?
3
Hallo, Ik heb een gigaset CL660HX en ik kon de meeste van mijn google-contacten doorgeven via een zeer ingewikkelde applicatie. Maar ik ben niet tevreden, het is te ingewikkeld en het is niet gekoppeld aan het account. Is er een vaste telefoon waarbij de koppeling met het google account eenvoudiger is? Waar je bijvoorbeeld kunt kiezen om alle contacten met een bepaald "google label" automatisch in het geheugen van de telefoon te laten opslaan? Het lijkt me technisch heel eenvoudig. Alvast bedankt voor je antwoord.
0
5 van 24.298 discussies