Filters werken niet
Sinds enige tijd werken veel filters niet meer bij het selecteren van producten.
0
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Sinds enige tijd werken veel filters niet meer bij het selecteren van producten.
0
Een heel eenvoudige vraag. Eens kijken wie me hier kan helpen. :) Ik wil een printer kopen met een ingebouwde scanner. Ik wil het apparaat verbinden via WLAN. Mijn WLAN is begin dit jaar geüpdatet en werkt sindsdien met WPA3-encryptie. WPA2 bestaat niet meer in mijn netwerk. Merken maken in principe niet uit. Ik wil graag 3 tot 5 jaar fabrieksgarantie. (Wens!) MOET: WPA3 ondersteuning
2
Mijn vrouw heeft een bestelling voor me gedaan. Het product veroorzaakt echter echte problemen en het zou daarom makkelijker zijn als de aankoop in mijn profiel zou verschijnen. Is er een manier om dat te doen? Ik zou het product ook willen beoordelen en dat zou ook zinvoller zijn vanuit mijn profiel. Hartelijk dank en vriendelijke groeten
3
Wat is Galaxus van plan te doen om te voorkomen dat ik pakketten van Planzer ontvang? Iemand een idee? Bedankt voor uw hulp
15
Hallo allemaal, Ik heb gezocht naar een handige stofzuiger die een goede zuigkracht heeft en dierenharen op bekleding goed verwijdert. Ik ben helemaal overdonderd door de keuze! Van vrienden weet ik dat Dyson, of het nu V8 of V-iets is, de prijs niet waard is. Gtech bijvoorbeeld? of Bosch? wat kun je aanbevelen?
6
5 van 24.252 discussies