Kale server

8 Discussies voor in Kale server

Begin discussie
    Anonymous 3 jaren geleden in Kale server

Beschikbaarheid SYS-510T-ML

Heeft iemand enig idee of en wanneer de SYS-510T-ML verkrijgbaar zal zijn?

0

Anonymous 4 jaren geleden in Kale server

Reverse Rack koffer

Hallo, ik ben op zoek naar een omgekeerde rackcase met het moederbord Io en pice vooraan want ik heb een een schakelaar er net onder dus dat zou makkelijker zijn

0

m@Xist 5 jaren geleden in Kale server

Asus Barebones: Beschikbaarheid / Andere modellen?

Goedenavond Ik zie dat je een paar Asus server barebones in je assortiment hebt, maar met een onbekende leverdatum. Er ontbreken ook een paar interessante modellen, zoals de RS520-E9-RS8, enz. Het zou geweldig zijn als Digitec hier prijzen zou kunnen geven en ook zou kunnen vertellen wat het tijdschema is, want sommige hebben niet eens een artikelnummer en onvolledige specs. In het algemeen: zouden er andere barebone servers voor min. 8 x 3,5" plus SSD's beschikbaar zijn van andere fabrikanten dan HP en Dell? Ik ben er vooral in geïnteresseerd om bijvoorbeeld de Iron Wolves te kunnen installeren, en niet voor de dure HP/Dell exemplaren te hoeven gaan.

2

Mizz141 5 jaren geleden in Kale server

Serverbehuizing voor gaming PC

Zijn er serverbehuizingen waarin je een gaming PC kunt bouwen? Zodat je bijvoorbeeld je opslagserver en gaming PC gewoon in één rek kunt opbergen... of is het idee gewoon stom?

+1

8

Killer Bunny 5 jaren geleden in Kale server

NAS lege behuizing

Hoi Ik zoek een 19" behuizing, met max. 250 mm inbouwdiepte en minstens 4 schijfnissen. (2,5 of 3,5" maakt niet uit. Bedankt voor je hulp 😊

3

trimar2011 5 jaren geleden in Kale server

Nieuwe Supermicro Server

Hallo beste Digitec Team Gaat u dit model in uw assortiment opnemen? A+ server E301-9D-8CN4 https://www.supermicro.com/en... Dank u en groeten

1

DaddyACA 6 jaren geleden in Kale server

Server Barebone = Serverbehuizing ?!

Beste Digitec, Ik ben uitermate teleurgesteld in jullie "Server Barebone" keuzelijst. Ik kan er niet minder dan 40 lege kisten in vinden. Als lege gevallen geteld kunnen worden als barebones, dan zouden er ongeveer 2700 meer vermeldingen moeten zijn voor workstation barebones (de som van mogelijke workstationgevallen). Zo'n selectielijst is niet echt nuttig. Indien nog niet bekend: De algemene definitie van barebone omvat een systeem waarbij alleen RAM, CPU en massaopslag (+ eventueel een grafische kaart) extra moeten worden aangeschaft (https://de.wikipedia.org/wiki...).

1

crm114 9 jaren geleden in Kale server

c't Server om zelf te bouwen @ Digitec?

Hallo c't presenteert een bouwvoorstel voor een homeserver (c't 2016/8, p. 104), URL: [http://www.heise.de/ct... ] * CPU Celeron G3900 * Mobo: Fujitsu D3417-8 * Hoofdgeheugen: 1x 8 GB ECC DDR4-2133 * SSD: Transcend SSD370 32 GB * Kast: Fractal Design Arc Midi R2 * Voeding: wees stil! System Power 7 300W * Harde schijven: 4x WD Red 4 TB * SATA kabel Sharkoon SATA III * SATA stroomkabels: goobay stroomadapter 5,25" * SATA kabel Ik zou graag 1x 32 of 16 GB RAM hebben en misschien grotere harde schijven, misschien een extra netwerkkaart omdat ik een VM-server wil bouwen. Kan Digitec een kostensuggestie geven voor deze combinatie? Het zou trouwens een mooie gelegenheid zijn voor Digitec om deze c't HW projecten op te volgen en passende deals of gelijkwaardige systemen aan te bieden. Vr Gr M

4

Orde van de
discussies

8 van 8 discussies

Naar boven
Forum voor Kale server
StartBegin discussie