Bloedrode vloeistof
Hallo allemaal, ik heb een vloeistof nodig die nog transparant is en zou overeenkomen met bloedrood, die ook geen aanslag heeft, welke vloeistof kunnen jullie mij aanbevelen?

2
Hallo allemaal, ik heb een vloeistof nodig die nog transparant is en zou overeenkomen met bloedrood, die ook geen aanslag heeft, welke vloeistof kunnen jullie mij aanbevelen?
2
Hallo Digitec, EK heeft onlangs een nieuwe koelvloeistof gekregen. Dit is semi-transparant wit en zou heel mooi staan bij alle lampen in het systeem. Aangezien je bijna alle EK CryoFuel concentraten en premixen in je assortiment hebt, zou het erg leuk zijn om Mystic Fog erbij te zien. Heb je al iets gepland? Voor zover ik weet is het bij EKWB vrij snel uitverkocht.
0
Hallo Digitec, zou het mogelijk zijn om de watertoevoegingen van Liquid.cool cfx in jullie assortiment op te nemen? Het maakt niet uit hoe lang het duurt voor je ze in je bereik hebt. Ik heb ze toch pas in de herfst van 2020 nodig, als de oude computer wordt vervangen.
3
Goedendag Heeft u een reinigingsconcentraat in uw assortiment dat ik aan gedestilleerd water kan toevoegen en dan in de kringloop kan laten lopen zodat het alles reinigt of iets dergelijks?
0
Hallo beste Digitec medewerkers! Ik wilde vragen of u XSPC EC6 RECOLOUR DYE in uw assortiment kunt opnemen. Dit is een heel goed concentraat en laat zich ook heel goed mengen! Hier is een andere link: https://www.caseking.de/xspc-ec6-r... Natuurlijk zou het gaaf zijn als je alle mogelijke kleuren nam. Dus blauw, rood, groen.... LG Hoogvliet
4
Hoi @all Ik zag onlangs op het net een koelsysteem met ondoorzichtige vloeistof, d.w.z. melkachtig gekleurd, Welke moet ik in het rood bestellen?
5
Ik wil een PC bouwen met een aangepast waterkoelsysteem, maar ik heb geen idee welke vloeistof ik moet gebruiken. De vloeistof moet mengbaar zijn (ik wil mijn eigen kleur maken). Dus bij voorkeur wit of volledig transparant. De koelprestaties zouden nog steeds optimaal moeten zijn. LG Hoogvliet
31
Ik wil graag een monster overkill systeem bouwen, is het raadzaam om er nog 1000Chf bij te doen voor waterkoeling? Is het moeilijk?
7
Hallo samen Ik zoek een sterk blauw, maar het blauw dat ik kocht is te licht. (Aqua Tuning AT-Protect Blauw) 1. een variant is om het dunner te maken, maar ik weet niet zeker of dat goed is? 2. het volledige mengsel zelf maken, dan kan ik de kleur zelf aanpassen. Maar ik heb dit nog nooit gedaan en heb dus geen ervaring met wat bij elkaar hoort. Ik hoop dat je me kunt helpen. Mfg
0