Linkeroortelefoon JBL Tune BEAM
Hallo, Ik ben mijn linkeroorstuk voor het JBL Tune Beam bluetooth-model kwijtgeraakt en ben actief op zoek naar een vervanger voor dit onderdeel. Hartelijk dank voor uw hulp, Marie

1
Hallo, Ik ben mijn linkeroorstuk voor het JBL Tune Beam bluetooth-model kwijtgeraakt en ben actief op zoek naar een vervanger voor dit onderdeel. Hartelijk dank voor uw hulp, Marie
1
Hallo allemaal! Helaas is dit de tweede keer dat ik mijn linker oortelefoon van mijn Samsung Galaxy Buds2 kwijtraak... Heeft iemand een paar linker oortelefoons om weg te geven? Ik heb ook een extra rechteroortelefoon van de vorige keer als iemand wil ruilen. Hartelijk dank voor jullie hulp! Vriendelijke groeten Annick
2
Hallo Ik ben het oplaaddoosje van de Bose Sport Earbuds kwijtgeraakt tijdens het fietsen. Kan iemand me hiermee helpen of misschien een idee hebben waar ik het nieuw/gebruikt kan krijgen? Bij voorbaat dank
20
Hallo! Ik ben mijn linker hoofdtelefoon kwijt en zoek hier iemand die er misschien nog een heeft liggen en hem misschien aan mij wil verkopen. LG Melanie
5
Hallo, Ik heb de Yealink BTH58 Bluetooth handset gekocht als handset voor mijn mobiel, maar ik kan hem op geen enkele manier opladen (geen USB). Kan iemand mij vertellen welke oplader ik nodig heb? Bedankt en groeten Oliver
0
Zou het mogelijk zijn om de vervangende hoofdkussentjes voor de DT-modellen in het assortiment op te nemen? Website van de fabrikant: https://www.beyerdynamic.ch/kopfpolste...
1
Hallo, ik ben helaas mijn linker In-Ear Linkbuds S goud/beige kwijtgeraakt. Weet iemand of ik de verloren in-ear als vervangend onderdeel kan kopen? Of heeft iemand toevallig een linker Linkbuds S of wil iemand graag mijn rechter Linkbuds S? Ik heb de oortjes net 1 week geleden gekocht.
0
Ik heb twee True Wireless Earbuds (Gen 1) zonder hoesje, die ik niet meer kan gebruiken. Als iemand een Bud nodig heeft of een hoesje heeft om weg te geven, laat het me dan weten. Ik ben de linker True Wireless Earbud Gen 3 in het wit kwijt. Als iemand er een heeft of een rechter of hoesje nodig heeft, neem dan contact met me op.
0
Hallo, ik ben flexibel, ik zou je de koptelefoon met nieuwe stekkers kunnen geven of ik ben op zoek naar de oplaadcase, het is jammer dat Bose die niet apart aanbiedt. Neem contact met mij op tim1866@web.de
0
Hallo, ik ben flexibel, ik zou de koptelefoon met nieuwe stekkers kunnen geven of op zoek gaan naar de oplaadcase, het is jammer dat Bose die niet apart aanbiedt.
0
Hallo allemaal, Ik ben helaas mijn oplaaddoosje van mijn bose oordopjes quietcomfort.... kwijtgeraakt. Echt vervelend. Ik heb tevergeefs op internet gezocht - heeft iemand er toevallig een te koop? LG Mathias
0
Moin, Ik ben onlangs mijn laadkoffer kwijtgeraakt en ben momenteel op zoek naar een nieuwe. Ik hoor graag van je als je een oplaadgeval hebt. Alvast bedankt :)
0
Hallo iedereen Ik heb mijn oplaaddoos voor oordopjes in de trein laten liggen. Heeft iemand toevallig zijn oordopjes en de rest van het etui verloren? Of weet iemand of je er ergens een kunt kopen?
0
Ik bezit de Bose Quiet Comfort 15 hoofdtelefoon. Het kussentje is al erg versleten. Tijd om ze te vervangen. Kan ik de kussenset van de Bose Quiet Comfort 25 of 35 op mijn hoofdtelefoon monteren? Zullen ze passen? Marc
2
Hey ik ben mijn oplaaddoos van sony wf-sp800n kwijt, heeft iemand een hoofdtelefoon nodig
1
Hallo allemaal, Mijn vriend verloor helaas zijn oplaaddoosje voor zijn Bose quiet comfort oordopjes tijdens het fietsen.... Weet je toevallig een vervangende laadkoffer die je kunt kopen, of heeft iemand er een "te veel" die hij voor een redelijke prijs zou willen weggeven? Helaas bieden ze bij Bose alleen aan om hem de koptelefoon op te sturen en voor nog eens 180€ nieuwe te halen... Bedankt en met de beste groeten!
0
Hallo Ik ben de linker hoofdtelefoon van mijn Galaxy Buds kwijt, is er een manier om alleen de enkele hoofdtelefoon te kopen? Hartelijk dank!
1
Hallo deskundigen, Ik ben het linker deel van mijn koptelefoon kwijt, maar ik heb de rechter en de opladers. Kun je me alsjeblieft helpen ze te vinden? Vriendelijke groeten 🙋🏼♀️
1
Hallo deskundigen. Help me alsjeblieft Ik zoek twee bijpassende zwarte vervangende oorkussens voor mijn "geliefde" hoofdtelefoon "Sennheiser HDR 170". De oude schilferen af en mijn vrouw is niet meer blij als ik de koptelefoon gebruik en er zitten overal zwarte delen. Nu kom ik tijdens mijn zoektocht steeds uit bij andere aanduidingen in plaats van bij HDR zoals ik wilde. De naam SR komt het meest naar voren. Mijn vraag is of ze allemaal compatibel zijn? Wie kan mij helpen? Bij voorbaat dank Erwin Bächler
0
De voorruit van mijn ouder wordende MMX 300 valt langzaam uit elkaar. Dit ontbreekt uiteraard nog in het assortiment: https://www.beyerdynamic.de/ws-20-schw...
1
Hallo samen Het zou cool zijn als er voor de Jaybird X3 hoofdtelefoon aparte oordopjes verkrijgbaar waren. Helaas ben ik het linkerdeel kwijt. Tot nu toe kon ik op internet geen onderdelen vinden. Weet iemand waar je ze kunt kopen? Veel dank en vriendelijke groeten
1