Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

PC ventilator accessoires

7 Discussies voor in PC ventilator accessoires

Begin discussie
    F3RN1 7 maanden geleden in PC ventilator accessoires

12V 4-pins RGB-stekker naar 5V 3-pins ARGB/D-RGB converter/regelaar

Hoi samen Ik heb een nieuw moederbord met alleen digitale RGB-connectoren (ARGB/ D-RGB) Ik heb nu een pomp die nog een 12V RGB connector heeft. Deze kan ik nu niet gebruiken. Nu heb ik een converter of een controller nodig die de interface biedt om de 12V 4-pins kabel om te zetten. Zodat deze kan worden aangesloten op een 5V 3-pins sleuf voor ARGB/D-RGB. Het zou dan ook bestuurbaar zijn via de geïntegreerde AURA Sync software. Kent iemand dergelijke converters of controllers en kan hij of zij producten aanbevelen? Blijkbaar zou dit moeten bestaan....:-) Helaas kan ik niet vinden wat ik zoek. Hartelijk dank

2

SvenS915 2 jaren geleden in PC ventilator accessoires

Sluit Thermaltake Riing Plus en Thermaltake Sync-controller (9 poorten) aan op Gigabyte B760 Gaming x

Hallo, ik heb een probleem en ben wanhopig .... Ik heb een Gigabyte moederbord b760 Gaming X en wilde deze samenstellen met 6-9 Thermaltake Riing plus 12 TT Premium Edition ventilatoren en een Sync Controller TT Premium Edition .... Ik zag net tijdens de installatie dat in de beschrijving staat dat je de kabel D moet gebruiken voor Gigabyte moederborden die een VDG (dunne smalle 3-pins) connector heeft, helaas kan ik deze connector niet vinden op mijn bord ... de andere kabel C die gebruikt zou moeten worden voor andere merken zoals ASUS, MSI zou op een naastgelegen VDG (4 pins met een blinde) connector passen. Ik maak me nu zorgen over de verschillende VOLT-classificaties en wil niets verkeerd doen, hoewel de sync-controller Gigabyte-borden ondersteunt ... helaas heb ik geen idee van zulke dingen. Misschien kun je me laten zien en precies uitleggen hoe ik alles correct op elkaar kan aansluiten. De voltooide pc zou voor Kerstmis voor mijn zoon moeten zijn dus ik heb dringend uw hulp nodig, eerlijk gezegd heb ik me al suf gelezen op het internet en ben ik nog meer in de war dan voorheen.

17

Ralle1164 4 jaren geleden in PC ventilator accessoires

Zotac gtx1650

Hallo, Wie kan mij helpen? Ik heb een zotac gtx1650 gk en helaas ging de ventilator kapot. Wie kan mij vertellen waar ik zo'n ventilator kan krijgen? Diameter 8,7 Driegatenboring 4 cm in de driehoek. Ik zou graag een antwoord ontvangen

0

Anonymous 5 jaren geleden in PC ventilator accessoires

Conversie POWERMAC G5 naar PC kast ventilator montage probleem

Hallo Ik heb een oude POWERMAC G5 gekannibaliseerd en heb helaas alle verwijderde onderdelen al weggegooid. Ik wil graag 1-2 casefans installeren, omdat de temperatuur van het moederbord in het bovenste gedeelte vrij hoog is, bijna ongezond hoog. Noch op Digitec, noch ergens anders kon ik een bevestigingsmogelijkheid vinden, want ik wil de ventilator niet zichtbaar aan de voorkant monteren. Originele POWERMAC G5 https://upload.wikimedia.org/wikipedia... Mogelijkheid om de ventilator in het voorste gedeelte te monteren https://i.pinimg.com/originals... Kan iemand mij helpen of weten waar ik zoiets kan bestellen?

4

numanballi 6 jaren geleden in PC ventilator accessoires

Radiatoren ventilator ekwb

Ik heb gezien dat je alleen M3-schroeven hebt maar het probleem is nu bij mij dat ik UNC 6-32 x 35 kruisschroeven nodig heb kon je die echt nemen dus Phobya had er een paar in 2 maten in 30 mm en in mijn geval de 35 mm

3

ChernobylFLeshlight 6 jaren geleden in PC ventilator accessoires

Ventilatorfilter 40mm

Goede dag Zou het mogelijk zijn om na te gaan of een van je leveranciers een 40mm ventilatorfilter beschikbaar heeft?

2

Anonymous 8 jaren geleden in PC ventilator accessoires

Assortimentsaanvraag: Ventilatorkabelverlenging 4 pins

Assortimentsaanvraag: Ventilatorkabelverlenging 4 pins

2

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor PC ventilator accessoires
StartBegin discussie