Thermische grizzly Duronaut
Voeg alsjeblieft de "Duronaut" thermische pasta van Thermal Grizzly toe aan je assortiment. Hartelijk dank

5
Voeg alsjeblieft de "Duronaut" thermische pasta van Thermal Grizzly toe aan je assortiment. Hartelijk dank
5
Ik zoek een vervangend thermisch pad voor M.2 SSD. De afmetingen moeten ongeveer 20x70 mm zijn. Zo dik mogelijk om schoon contact met het koellichaam te verzekeren. Helaas is er niet echt iets specifieks waar je optimale, liefst dunne pads zou kunnen nemen. Het zoeken naar pads hier op Digitec is echt moeilijk, want er zijn geen afmetingen gecategoriseerd. Ik weet niet of iemand van Digitec ooit zelf naar zoiets heeft moeten zoeken.... *oogrolgeluid Nu, na lang zoeken, vind ik precies één pad dat verkrijgbaar is met een dikte van 3 mm: https://www.digitec.ch/de/s1/product/thermal-grizzly-minus-pad-8-8-wm-k-waermeleitmittel-12331585. Maar laten we eerlijk zijn: 20 Zwitserse francs voor een enkel thermisch pad dat je ook nog op maat moet snijden? Zijn deze dingen van goud? Ik ben niet echt enthousiast over het aanbod hier. Hoe los je dit op als je een vervangende pad voor M.2 SSD nodig hebt? Nog tips?
1
Hallo iedereen, mijn Ps4 en Ps4 Pro zijn erg luidruchtig en dit stoort me bij het gamen. Welke thermische pasta moet ik gebruiken voor de beste koeling en waar moet ik op letten? Bij voorbaat dank LG Gabu
17
2023-11-16 Het lukt me niet om een filterbaar criterium te zien voor het thermisch vet voor de warmtegeleidingswaarde. Ik denk dat het gisteren beschikbaar was
0
Een van de meest uitdagende problemen bij thermische pads is de elektrische geleiding na verloop van tijd. Sommige van de thermische pasta's of paddeksels bevatten aluminium of tin en andere geleidende materialen die een risico kunnen vormen voor elektrische kortsluiting en schade aan de hardware. Daarom wil ik digitec vragen om hierover uitleg te geven en kopers te waarschuwen voor het juiste gebruik van thermische producten, om fouten van gebruikers te voorkomen. Sommige eigenaren van PC's en laptops hebben interesse in het gebruik van thermische producten zoals pads om de thermische effecten van hitte te verminderen, maar kunnen plotseling een fout maken en thermische pasta of vet of pads op verkeerde onderdelen gebruiken en hardwareschade veroorzaken door kortsluiting!
0
Een aparte categorie voor thermische pads met informatie over lengte, breedte en dikte zou ongelooflijk nuttig zijn. Het is ongelooflijk tijdrovend om telkens de afmetingen bij de fabrikant uit te zoeken.
3
Ik heb de standaard thermische pads van EKWB (3W/mk) vervangen door Thermalright pads (12W/mk). Totale fout en de temperaturen van de RTX3090 zijn massaal verslechterd, zelfs bij mining. Lang verhaal kort: Wie kan goede thermische pads (geen pasta) voor RTX3090 aanbevelen? Hoeft niet meer dan 10W/mk te zijn. Nog steeds zo dankbaar voor elk antwoord!
2
Hallo Gemeenschap Ik gebruik momenteel een Pure Rock 2 en de in de fabriek aangebrachte pasta op de radiator. Temp. zijn tot nu toe ok. Ik zou echter de temperatuur nog iets kunnen verlagen alleen met een iets betere pasta? Zo ja, welke zou je aanraden voor een Ryzen 5 3600? Bedankt
4
Zoals hierboven geschreven ben ik op zoek naar de juiste thermische pasta voor de PS3 Fat. Als je tips en trucs of andere productaanbevelingen hebt, laat het me dan weten. Groeten
0
Ik zoek een geschikte thermische pasta voor mijn 1080ti die harmonieert met mijn nikkelblok. Geen vloeibaar metaal vanwege de geleiding, want ik wil de GPU-pennen niet bedekken met nagellak. Hartelijk dank voor je feedback.
4
Hallo, Ik ga een I7 8700k installeren (watergekoeld) met een gepolijste en verzilverde kopspreider. Ik heb nu gelezen dat vloeibaar metaal letterlijk kan lassen op glanzende oppervlakken. Het vloeibare metaal wordt een legering van de respectievelijke oppervlakken enz. Is vloeibaar metaal een must als je met water koelt en naar 5Ghz streeft? Of lukt het ook met conventionele pasta dankzij water. Omdat dit een beperkte serie CPU is, wil ik het onderdeel niet in de MB moeten begraven of het zilver moeten slijpen, enz. Bedankt jongens!
5
Hallo, Omdat er geen houdbaarheidsdatum op de tubes thermische pasta staat, wil ik graag weten hoe lang na aankoop ik die weer kan gebruiken!
2
Hallo ik zoek een thermische pasta voor de be quiet Dark Rock 4 pro op een Ryzen 5 2600 (wil later upgraden) kan iemand mij iets aanbevelen? Bij voorbaat dank
2
Sinds wanneer heeft Digitec de minimum besteltoeslag weer ingevoerd? Ik wilde net thermische pasta bestellen, maar een toeslag van 9,-, ook voor afhalen? Echt niet! Denk aan de tweet van Digitec op 17 april 2014 nadat ze voor het eerst de minimumhoeveelheidstoeslag hadden ingevoerd: https://twitter.com/digitec_de...
3
Hallo welke thermische pasta voor AMD Ryzen 7 2700X kan ik gebruiken of raden jullie aan?
7
Hallo Ik heb de laatste tijd veel gelezen over CPU-koppen, ik weet dat het behoorlijk helpt bij zwaar overklokken, maar ik vertrouw mezelf niet om het te doen (heb geen zin om mijn CPU te slopen). Dus mijn vraag, kan ik de thermische pasta gebruiken die bij mijn Cooler Master Hyper ML240L RGB wordt geleverd of moet ik er een kopen? Zo ja, welke?
10
Wat moet ik gebruiken? Ik ga mijn CPU (i9) koppen en kan niet beslissen of ik vloeibaar metaal of thermische pasta ga gebruiken. Hetzelfde geldt voor de grafische kaart. Wordt gedemonteerd en omgebouwd tot waterkoeling. Net als de CPU (vergat ik te zeggen). Thermische Grizzly Condactonaut was dus gepland als het vloeibare metaal, ingesloten zoals ik zei wat moet ik nemen? LG Hoogvliet
8
Op zoek naar een goede thermische pasta voor een i7 8700K zonder kop in combinatie met de NZXT Kraken X52 compacte waterkoeler.
15
Hoi Digitec, een productaanvraag zou zoiets zijn als dit: Aikenuo 25m x 20mm x 0,15mm thermisch plakband Beschikbaar voor 14$, 25 METER!!! Hier kun je 10 cm krijgen voor dezelfde prijs. Je kunt er ook 35,- Stutz voor vragen.
1
Hallo samen Welke thermische compound is optimaal voor mijn MSI X99A GAMING PRO CARBON (LGA 2011-v3, Intel X99, ATX). in combinatie met een I7 5820K Veel dank voor uw hulp Groeten Illi
3