Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Zendontvangers

3 Discussies voor in Zendontvangers

Begin discussie
    roger 1 maand geleden in Zendontvangers

SFP-module

Hallo iedereen Ik heb een SFP-module nodig voor de UniFi Cloud Gateway Fiber die precies voldoet aan de technische eisen van mijn ISP (Duitsland). Volgens de ISP werkt de verbinding alleen als de specificaties volledig overeenkomen. Specificaties van de ISP: - Golflengte: TX 1310 nm / RX 1490-1550 nm - Standaard actieve vezel: AON - Acceptatiepunt: 1000BASE-BX20-U - Klasse 1 laser product: EU-norm/label voor glasvezelproducten - Patchkabel: Singlemode simplex SC-PC naar FTU - Compatibiliteit: IPv6 dynamisch (IPv4 via DS-Lite) - Glasvezeltechnologie: AON (geen GPON/XGS-PON) Kunt u een SFP-module aanbevelen die precies aan deze specificaties voldoet? Hartelijk dank.

1

aleb4444 1 maand geleden in Zendontvangers

BiDi

Kun je alsjeblieft "Transmissie: Singlemode BiDi"? Er is nogal een verschil tussen uni-directioneel en bi-directioneel. Voor de eerste heb je twee kabels nodig, voor de tweede een enkele kabel! (Ja, technisch gezien is er ook "Multimode BiDi", maar dat zijn er maar een paar, die gebruikt niemand). Bedankt!

2

viper87 1 jaar geleden in Zendontvangers

Filter: Koperen transmissie

Als ik koper selecteer in het transmissiefilter. Krijg ik veel glasvezel... Helaas zijn veel artikelen verkeerd... Corrigeer ze alsjeblieft!

1

Orde van de
discussies
Forum voor Zendontvangers
StartBegin discussie