Slimme luchtbevochtigers?
Ik ben op zoek naar een luchtbevochtiger die ik kan aansluiten op Google Home/IKEA Smarthome/Switchbot Hub. Iemand tips? Ik ben een beetje verbaasd dat ik dit filtercriterium hier niet vind
1
Ik ben op zoek naar een luchtbevochtiger die ik kan aansluiten op Google Home/IKEA Smarthome/Switchbot Hub. Iemand tips? Ik ben een beetje verbaasd dat ik dit filtercriterium hier niet vind
1
Ik ben op zoek naar een luchtbevochtiger (verdamper) met een uitwasbaar filter. Helaas hebben de meeste te dure wegwerpfilters die afhankelijk van het gebruik elke 3 meter vervangen moeten worden en veel afval produceren. Zoek niet dienovereenkomstig op Galaxus. Heeft iemand aanbevelingen?
1
Hallo. Sommige apparaten maken een "borrelend geluid" als het water van de tank naar het bad loopt, en dat is 's nachts erg vervelend. En de meeste apparaten maken veel lawaai, meer dan 30db. Deze 2 problemen houden me 's nachts wakker. Kent iemand een model dat deze problemen vermijdt? Alvast bedankt voor jullie hulp.
3
Ik ben op zoek naar een stille luchtbevochtiger die GEEN LED's heeft of waarvan de lampjes tenminste helemaal uit kunnen. Heeft iemand hier goede ervaringen?
6
Hallo, ik zoek een luchtbevochtiger die ik via de ALEXA kan bedienen, is er iets?
1
Ik zoek een luchtbevochtiger voor de baby/kinderkamer. Ik las ergens dat het een verdamper of een ultrasone vernevelaar moet zijn. Weet iemand hier iets van? Het moet voldoende zijn voor een kamergrootte van 20m2 en niet te luid.
3
Goedendag Ik wil graag een luchtbevochtiger in mijn slaapkamer om de huidige droge lucht te bestrijden. Maar ik kan niet beslissen welk apparaat ik moet kiezen: https://www.galaxus.ch/de/s2/product/philips-series-3000-luftbefeuchter-13912846 of https://www.galaxus.ch/de/s2/product/stadler-form-oskar-luftbefeuchter-217655 Wat zijn de ervaringen van de twee? Voordelen en nadelen? Bedankt
3
Samen groeten, Ik zoek een luchtbevochtiger die via een extern circuit (Shelly) ingeschakeld kan worden. Dit betekent dat de bevochtiger wordt ingeschakeld zodra een bepaalde lagere relatieve vochtigheid wordt bereikt. De bevochtiger wordt ook uitgeschakeld zodra de bovenste gedefinieerde luchtvochtigheid is bereikt. Ik kan geen geschikte producten vinden. degene die ik gevonden heb of die geschikt zouden zijn, moeten na het inschakelen van de stroom weer handmatig ingeschakeld worden.
1
@Galaxus : wanneer is de Dyson Pure Humidify + Cool weer verkrijgbaar? bedankt.
3
Hallo allemaal Kent iemand een model luchtbevochtiger waarbij je het waterreservoir direct kunt vullen? (geen vaste wateraansluiting) Bij de meeste modellen moet de tank verwijderd worden voor het vullen. Hartelijk dank, mfg mupa
1
Waarom kun je de producten in de online winkels niet filteren op hun producteigenschappen? Wat mij het minst interesseert aan de luchtbevochtiger is welke kleur de behuizing heeft. Het belangrijkste zijn de filtertechnieken voordat de lucht weer gezuiverd beschikbaar is. Vooral belangrijk is de vraag naar HEPA13 of HEPA14 en vele andere details. Uiteindelijk wil ik het product vinden dat aan mijn eisen voldoet.
0
0
Waarom is er geen informatie over de energie-efficiëntie van de apparaten?
1
Is er een luchtbevochtiger die je rechtstreeks op het water kunt aansluiten? Ik wil hem niet elke dag met de hand vullen. 🙊 Zou alle aanbevelingen op prijs stellen. Bedankt
1
Hallo lieve gemeenschap. Wij zoeken een stille luchtbevochtiger voor onze slaapkamer. Bij voorkeur met een hygrostaat, zodat het apparaat automatisch uitschakelt als de gewenste luchtvochtigheid is bereikt. Heeft iemand een aanbeveling?
1