Ontvochtiger met continue uitvoer en ontdooifunctie
Hallo. Ik ben op zoek naar een ontvochtiger die aangesloten kan worden voor continue waterafgifte EN een ontdooifunctie. De reden is simpel: ik heb momenteel een apparaat waarvan ik de tank zeer regelmatig moet legen en waarvan de plaat regelmatig bevriest, wat niet alleen leidt tot inefficiëntie maar ook tot een mooie plas water onder het apparaat. Ondanks het aanbod van 522 producten is het moeilijk om te vinden wat ik zoek. Voor continue output is het vrij duidelijk. Het probleem is de ontdooifunctie... verschillende apparaten hebben deze functie, maar als je naar de gebruiksaanwijzing kijkt, vind je bijvoorbeeld (Albert Little apparaat): "Ontdooifunctie: Als de kamertemperatuur lager is dan 5°C, werkt de luchtontvochtiger automatisch in ontdooistand". Geweldig: of de beschrijving is onzin, of de functie is nutteloos: het wordt niet vaak lager dan 5°C in de wasruimte... Anderen zeggen 10°C (hetzelfde probleem). Uiteindelijk vond ik het Blaupunkt ADH601 model. Maar het lijkt de enige te zijn in het assortiment van 522 producten (en hier is de beschrijving, met een zelfgemaakte vertaling: de instructies zijn er in 14 talen, maar niet in het Frans...): "Wanneer de binnentemperatuur van de koude plaat een temperatuur dicht bij 0°C bereikt, start het apparaat automatisch de ontdooistand". Halleluja! Maar de keuze is beperkt tot 1 apparaat... Hebben andere internetgebruikers andere modellen gekocht of gevonden die de 2 gevraagde functies hebben?

2