Stekkerdoos

47 Discussies voor in Stekkerdoos

Begin discussie
    Agony 1 maand geleden in Stekkerdoos

Stekker met haakse uitgang

Is er eigenlijk een stekkerdoos met een haakse stekker (zoals hieronder) maar dan de andere kant op? De stekkers bedekken de uitgangen van een 3-voudig stopcontact. Zijn ze gewoon te dom om zoiets te ontwerpen of moet het zo? Ik heb in ieder geval niet zo'n product gevonden https://www.galaxus.ch/de/s4/product/skross-home-station-3-x-typ-13-150-m-steckdosenleiste-13762342 https://www.galaxus.ch/de/s4/product/max-hauri-design-line-mit-schalter-6-x-typ-13-220-m-steckdosenleiste-13582543

3

stromer01 2 maanden geleden in Stekkerdoos

Contactdoos T15 -> 3xT13

Hallo Ik ben op zoek naar een contactdoosstrip met een T15-stekker aan de ingangszijde en 3 T13-contactdozen aan de uitgangszijde, elk met een van de 3 fasen. Is er zoiets op de markt? Als alternatief zou het ook een 3-weg strip kunnen zijn die vastgeschroefd kan worden, zodat ik hem zelf kan ombouwen naar 3-fase bedrijf. Wie kan helpen?

6

Pipocas 6 maanden geleden in Stekkerdoos

Slimme contactdoosstrip CH

Zijn er slimme contactdoosstrips met CH-stekkers?

3

RS1982 7 maanden geleden in Stekkerdoos

Contactdoosstrip met korte (voedings)kabel

Bestaat zoiets? Ik ben op zoek naar een contactdoosstrip (van welke vorm dan ook) met 3-4 aansluitingen en een korte kabel. Onder 50-100cm Alleen kabels van minstens 150 cm of langer zijn gebruikelijk en te vinden.

2

Anonymous 5 maanden geleden in Stekkerdoos

Niet verlichte schakelaars

Zijn er stekkerdozen (CH, type 12/13) met individuele of hoofdschakelaars die niet verlicht zijn, zodat ze volledig donker zijn als ze ingeschakeld zijn?

1

christian.hunziker 9 maanden geleden in Stekkerdoos

Master/slave stekkerdozen

Wat voor assortiment is dit? Waar zijn de CH stekkerdozen? Of wil je ook Schuko adapters verkopen?

6

lheeb 1 jaar geleden in Stekkerdoos

Meervoudige wandcontactdoos met Zwitserse stopcontacten en Duitse stekker

Hallo allemaal, Zijn er stekkerdozen in de sale bij Galaxus die Zwitserse stopcontacten hebben (type J / 13) en een Duitse stekker (Schuko)? Helaas kon ik met behulp van de filters niets geschikts vinden.

7

Anonymous 1 jaar geleden in Stekkerdoos

Het schakeltype "draadloos schakelen" ontbreekt!

Het zou zinvol zijn om een schakeltype "radio aan/uit" of iets dergelijks te definiëren voor de contactdoosstroken ...

1

lecra 2 jaren geleden in Stekkerdoos

Stopcontact Zwitserland Smart Home

Bestaat er eigenlijk een stekkerdoos die Smarthome-compatibel is? Schakel hem eenvoudig in en uit via Smarthome, of zelfs via Google Home Assistant.

5

Anonymous 1 jaar geleden in Stekkerdoos

gembird contactdoosstrip met USB-bediening

Beste GALAXUS verkoopteam Kunt u de contactdoosstrip EG-PM2 van gembird aanbieden? EAN: 8716309075565 https://gembird.nl/item.aspx Dat zou me enorm helpen.

0

Zelidar64 7 jaren geleden in Stekkerdoos

Contactdoosstrook zonder aarding

Ik zoek iets kleins, zonder de aarding, dat te veel ruimte inneemt. Alle apparaten die ik erop ga aansluiten hebben geen aardverbinding nodig. Waar kan ik zoiets tegenwoordig vinden?

+1

7

mshh 1 jaar geleden in Stekkerdoos

Powerstrip met vertraagde inschakeling

Hallo, ik wil graag een stekkerdoos waarbij individuele stopcontacten of de hele stekkerdoos met een vertraging worden ingeschakeld. Heeft iemand ervaring met zoiets? Alvast bedankt!

1

MP138 2 jaren geleden in Stekkerdoos

Contactdoosstrook (opbouw) met SAT (KOAXIAL) en LAN (RJ45) gezocht

Hallo allemaal, Ik hoop dat je me kunt helpen. Ik laat stroom-, satelliet- en LAN-kabels ondergronds lopen en wil graag bovengrondse verbindingen maken voor deze singe. Nu zoek ik een manier om deze stopcontacten te combineren in een strip of terminal. Heb je suggesties voor me? Bedankt

5

peterschra2 2 jaren geleden in Stekkerdoos

Contactdoosstrip met T13 contactdozen en Schuko stekker aan de kabel

Omdat bijna alle Power Stations alleen Schuko stopcontacten hebben, zou een stekkerdoos met Schuko stekkers aan de kabel maar met 4 of 5 T13 stopcontacten erg praktisch zijn. Dat zou praktischer en prijstechnisch interessanter zijn dan de veel te dure adapters.

+1

6

Anonymous 3 jaren geleden in Stekkerdoos

Voedingstrip voor 19'' rek (type 13)

Ik denk dat ik echt te dom ben om een stekkerdoos te vinden die in een rek past en waarvan de stopcontacten naar binnen zijn gericht. Ik heb zoiets nodig, maar dan in Zwitserse uitvoering: https://www.amazon.de/Infitronic... Ik kan alleen Schuko strips vinden.... Weet iemand onder welke term ze gezocht moeten worden? "PDU" spuwt niet veel bruikbaars uit...

6

L1f374k3r 6 jaren geleden in Stekkerdoos

Nieuwe verbindingsstrip

Goedenavond Mijn zekering springt om de paar weken door als ik een bepaalde stekkerdoos aanzet. Zijn er varianten waarbij de startstroom niet meteen van 0 naar 100 gaat, maar langzaam toeneemt? Hartelijk dank!

3

Anonymous 3 jaren geleden in Stekkerdoos

Mofstroken: verbinding kruislings of in de lengte?

Er lijkt nogal wat verwarring te zijn in de codering van de verbindingsopstelling, vooral tussen "longitudinaal" en "transversaal". De artikelnummers 216274, 6047038 en 5708448 zeggen bijvoorbeeld allemaal "dwarse opstelling", maar in werkelijkheid is het voor alle drie de stroken anders. En voor 216274 schrijft de fabrikant Steffen op zijn homepage "uitlijning in de lengte", niet "dwars" zoals jij doet. Het zou nuttig zijn als dit gestandaardiseerd kon worden. Hartelijk dank.

4

Anonymous 4 jaren geleden in Stekkerdoos

Gezocht stopcontactstrip (minstens 6 x T13), dwars georiënteerd, schakelaar voor elk afzonderlijk stopcontact plus hoofdschakelaar EN magnetisch monteerbaar!

Gezocht stopcontactstrip (minstens 6 x T13) oriëntatie dwars, schakelaar voor elk afzonderlijk stopcontact plus hoofdschakelaar EN magnetisch monteerbaar! Er is geen enkele contactdoosstrook beschikbaar in deze combinatie :(

2

ImMine_ 5 jaren geleden in Stekkerdoos

EGG Krachtcentrale

Tot ziens! Ik zou graag de EGG Powerstation in het assortiment hebben. Dit is een veelzijdige stekkerdoos waarmee je tot 17 apparaten kunt aansluiten, maar het is ook mogelijk om hem zelf te ontwerpen of een geprefabriceerde te kopen. Vergelijkbaar met hoesjes voor mobiele telefoons. Ik zou heel blij zijn als deze reep in het assortiment werd opgenomen! Met douane enz. zou de reep tot CHF 60 kosten. Link: https://www.eggelectronics.com/

9

nuclearcity 5 jaren geleden in Stekkerdoos

Powerstrip schakelbaar via WIFI

Heeft iemand hier ervaring mee? Is er zoiets in de winkel? Helaas heb ik geen overeenkomstig filter gevonden. Bedankt

4

aggroredbeard 5 jaren geleden in Stekkerdoos

Filter en indexeer de waarheid

Hallo, Ik zie hier geen zinvolle filtering op relevante criteria bij deze producten. Stroomvoorziening - stekkerdoos Specifiek mis ik: 1. bedoeld gebruik: server of thuisgebruik 2. aantal aansluitingen (staat niet eens in de specificaties voor de grotere stroomverdelers) 3. scala aan functies: bediening via webinterface, USB, master socket, schakelaar, zekering, master slave functie, storingsfilter voor HF storing, rack montage, wandmontage, kabellengte! Er zijn veel eenvoudige dingen waarop je hier zou moeten kunnen sorteren om snel en efficiënt iets te vinden in deze massa producten. De tijd die klanten hier verspillen aan het zoeken naar iets is tijd die in andere winkels ontbreekt. Digitec biedt door een goedlopende winkel bepaalde voordelen die ik in deze rubriek COMPLETAAL mis! Er zijn geen raadplegingen / redacties / blogs over dit onderwerp. De filtercriteria ontbreken zoals beschreven en degene die wel geïntegreerd zijn, zijn absoluut zinloos en niet bruikbaar vanwege de onsamenhangende verzameling specificaties van verschillende fabrikanten (Probeer maar eens te filteren op CEE16. Je krijgt 1 product, maar als je er tientallen had doorgebladerd...). Dringend in te halen. Laat me weten wanneer dit is opgeruimd. Tot op heden koop ik mijn elektriciteitsinfrastructuur waarschijnlijk elders, waar ik sneller het juiste product kan vinden. Hopend op een snelle verbetering, Met vriendelijke groet, Kolja Klein

0

Anonymous 5 jaren geleden in Stekkerdoos

Schroefmof

Hoi, Ik zoek een contactdoos die ik van onderen op een tafel kan schroeven, d.w.z. die aan de boven- en onderkant vastzit. Helaas is het op de foto's heel moeilijk te zien waar dit het geval is en waar niet. Heeft iemand een aanbeveling? Hartelijk dank, Jonas

2

Filter voor kabellengte

Geacht Digitec Team Ik denk dat een filteroptie voor de kabellengte nog steeds essentieel is, zeker in deze categorie stekkerdozen. Bedankt voor het controleren. Groeten

4

BigDan86 5 jaren geleden in Stekkerdoos

Zoek 2-polige contactdoosstrip

Hallo Forum Ik heb een 2-polig stopcontact in de woonkamer. Helaas kan ik bijna nergens een stekkerdoos of stekker (met 2 3 aansluitingen) vinden die maar 2 polen heeft. Allemaal hebben ze altijd 3 polen. Waar kan ik dit vinden?

+2

18

Stopcontact met platte stekker

Ik zoek een stekkerdoos met een zo plat mogelijke stekker (stopcontact achter een meubel). De mof heeft geen "inkeping". Daarom zou een stekker met een rechte hoek direct na de pennen optimaal zijn. Indien mogelijk moet de stekker minder dan 1 cm plat zijn (zonder pinnen). Heeft iemand een aanbeveling?

3

Power strip (T13) + USB met FastCharge (Quickcharge)

Is er nu een stekkerdoos die naast T13 ook de FastCharge USB-uitgangen heeft? Bedankt.

1

Reto Gurtner 5 jaren geleden in Stekkerdoos

Contactdoosstrip Schuko en CH

Zijn er stekkerdozen met een Zwitserse stekker en meerdere Zwitserse en meerdere Schuko stekkers?

4

waeleh 5 jaren geleden in Stekkerdoos

USB-gestuurde stekkerdoos

Bestaat er een stekkerdoos die via USB wordt aangestuurd? De stopcontacten geven alleen stroom af als de USB stroom heeft. Toen kon ik de TV alleen rechtstreeks op de stroom aansluiten. Alle andere apparaten, zoals de soundbar, TV box enz. worden dan aangesloten op de USB-gestuurde stekkerdoos en krijgen alleen stroom als ik de TV inschakel, d.w.z. de USB van de TV stuurt stroom naar de stekkerdoos via USB. Bedankt, Walter

3

FredWBeck 6 jaren geleden in Stekkerdoos

Slaven schakelen met een vertraging

Is er een stekkerdoos die de slaven na verschillende vertragingen inschakelt? Met de computer op de master wil ik eerst de monitor en de USB audio-interface inschakelen, en een paar seconden later de actieve luidsprekers, zodat de harde knetterende geluiden van het opstarten van de audio-interface niet in de luidsprekers terechtkomen. Als alternatief zou ik ook twee stekkerblokken gebruiken als ze verschillen in de inschakelvertraging, zodat de luidsprekers een paar seconden later worden gevoed dan de audio-interface.

0

Anonymous 6 jaren geleden in Stekkerdoos

Ontbrekende filters

Mijn wensen voor twee filters: Hoofdschakelaar: Ja / Nee en voor de functies: haakse stekker.

1

30 van 47 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Stekkerdoos
StartBegin discussie