Bloeddrukmeter

6 Discussies voor in Bloeddrukmeter

Begin discussie
    Anonymous 3 jaren geleden in Bloeddrukmeter

Stuur metingen naar de smartphone, maar niet naar de fabrikant

Bestaat er een bloeddrukmeter die de metingen naar je smartphone stuurt (en lokaal opslaat in bijvoorbeeld Apple Health) zonder ze ook naar de fabrikant van het apparaat te sturen? De meeste lijken alleen te werken met de app van de fabrikant, waarbij je je moet registreren met e-mail en ermee moet instemmen dat de fabrikant alle metingen opzuigt.

5

ellisondl 10 maanden geleden in Bloeddrukmeter

bloeddrukmeters vergelijken

Waarom kan ik deze monitoren niet vergelijken (filteren) op nauwkeurigheid?

1

variaper 2 jaren geleden in Bloeddrukmeter

Omron M7 Intelli IT - Bluetooth iPhone werkt niet / Galaxus neemt apparaat niet terug

Let op: de Omron M7 Intelli IT bloeddrukmeter werkt NIET met Bluetooth op een iPhone 13 Mini, d.w.z. de gegevens kunnen niet worden overgebracht naar de bijbehorende app van Omron omdat de iPhone het apparaat niet herkent. Ik heb het Galaxus vooraf expliciet via e-mail gevraagd en ze verzekerden me dat het zou werken. Helaas is dit niet waar! Dienovereenkomstig heb ik het apparaat, in de originele verpakking en in dezelfde staat, drie dagen later teruggestuurd. Helaas kreeg ik het apparaat terug met de uitleg dat het een medisch hulpmiddel was en daarom niet kon worden teruggenomen. Dat wist ik natuurlijk niet (of liever, ik had ooit een soortgelijk apparaat bij Brack gekocht en teruggestuurd - zonder problemen). Dienovereenkomstig zal ik dergelijke apparaten niet meer bij Galaxus kopen en wil ik iedereen over deze situatie informeren.

2

hamoha 3 jaren geleden in Bloeddrukmeter

Bloeddrukmeter met pols onder de 40 ?

Hallo allemaal, Ik zoek een bloeddrukmeter die een polsslag lager dan 40 kan meten. Ik heb al diverse instructies voor allerlei apparaten doorgelezen en het pulsbereik begint altijd bij 40. Ik ben me er volledig van bewust dat een pols onder de 40 niet normaal is, maar de dokter zegt dat dit het behandelen niet waard is :) hartelijk dank

0

orinokio 4 jaren geleden in Bloeddrukmeter

Bloeddrukmeting voor het gezin

Ik zoek een bloeddrukmeter die door 3 personen gebruikt kan worden, d.w.z. individuele gegevens voor 3 personen. Of ik kan hier geen informatie over vinden, of de Beurer heeft vaak maar geheugen voor 2 personen. De gegevens moeten zeker op de mobiele telefoon worden opgeslagen, het zou ook voldoende zijn als je via 3 mobiele telefoons, dus 3 accounts, gegevens kunt meten en opvragen. Maar ik kan nergens duidelijke informatie hierover vinden, waarschijnlijk wil iedereen gewoon dat je 3 apparaten koopt. Of heeft iemand een oplossing? Hartelijk dank. Johann

1

Halloechen 5 jaren geleden in Bloeddrukmeter

Bovenarm bloeddrukmeter

Ik zoek een meter waarbij de manchet gemakkelijk te gebruiken is. Ik heb een mio Star. Het heeft een soort metalen beugel waar het stoffen deel altijd in haakt.

0

Orde van de
discussies
Forum voor Bloeddrukmeter
StartBegin discussie