Weegschaal

17 Discussies voor in Weegschaal

Begin discussie
    8umQ6R4n55Bo 2 maanden geleden in Weegschaal

Betrouwbare (!) badkamerweegschaal

Ik ben op zoek naar een betrouwbare badkamerweegschaal zonder toeters en bellen. Ik heb momenteel een Beurer Ps 240, die om de paar minuten andere waarden weergeeft (afwijking van 50-100 gram). Ik heb hem speciaal gekocht omdat hij tot 50 gram nauwkeurig aangeeft. @Galaxus: waarom is er geen filter meer voor nauwkeurigheid (cijfers achter de komma)?

4

Anonymous 4 maanden geleden in Weegschaal

Aanbevelingen voor betrouwbare weegschalen zonder maandelijkse abo?

Ik ben op zoek naar een eenvoudige weegschaal die bij voorkeur via Bluetooth verbonden kan worden, maar anders ook via WLAN. Nauwkeurige, betrouwbare waarden zijn voor mij belangrijk, omdat ik hier op digitec veel heb gelezen dat waarden zoals KFA enz. niet kloppen (als je dat al kunt beoordelen), of vreemde waarden geven. Ik heb support bewust nog niet aangeschreven. Prijs ca. 100,- (- resp. open) & geen producten van Xiaomi, en belangrijk: ik wil ALLE functies hebben zonder maandelijkse abo's. Ik heb geen integraties nodig, want mijn Oura Ring heeft alleen een eenvoudig gewicht als parameter, en helaas geen analyses in verband met het gewicht. Garmin zou bijvoorbeeld verbinding moeten kunnen maken met Oura, denk ik - maar met alleen een weegschaal heb ik er niet veel aan... Alvast bedankt voor suggesties, tips en links naar goede testen, als dat mag. Ah ja: lichaamsvet, spierpercentage etc. Met plezier! Idem: eenvoudige app met mooie grafieken. :)

3

tttwister 5 maanden geleden in Weegschaal

Slimme weegschaal met meerdere apparaten op één app

Hallo allemaal, bestaat er een product dat het volgende kan doen: Ik koop twee of meer weegschalen en kan ze verbinden met dezelfde app en de gegevens gelijktijdig of na elkaar uitlezen?

4

matias1979 11 maanden geleden in Weegschaal

Personenauto met RS-232

Ik ben op zoek naar een trolley die het gewicht via een seriële verbinding naar een PC kan sturen. Bestaat zoiets (nog)?

1

Anonymous 8 maanden geleden in Weegschaal

Eenvoudige schaal

Hallo, ik ben op zoek naar een eenvoudige weegschaal met 4 persoonsgeheugen om te zien of hij meer of minder weegt dan de laatste keer dat ik woog. Geen app, calorie technologie of andere gewoon +/- Heb je een aanbeveling?

2

spitzfish 1 jaar geleden in Weegschaal

Zoeken Xiaomi 8-elektrode weegschaal

Xiaomi was zo stom om de app te veranderen en nu kan ik mijn oude personenweegschaal niet in dezelfde app hebben als de nieuwe MiBand/MiWatchPro. Dus ik wil "met de tijd meegaan" en een nieuwe weegschaal kopen. In de app staat alleen de nieuwste "8 Electrode Body Scale". Ben je van plan deze aan het assortiment toe te voegen? LG

0

Hayek77 2 jaren geleden in Weegschaal

Withings Body Scan

Hallo Wanneer is de weegschaal bij jullie verkrijgbaar? Interdiscount heeft hem nu in het assortiment. Is er al informatie van de fabrikant over de kleur wit? Bedankt voor een korte terugkoppeling. Groeten, Hayek

1

sobets 2 jaren geleden in Weegschaal

Nauwkeurige personenweegschaal

Ik ben op zoek naar een weegschaal die mijn gewicht nauwkeurig meet, zelfs als ik hem niet altijd op precies dezelfde plek neerzet. Momenteel heb ik een weegschaal die tot 3 kg verschillende waarden aangeeft als ik hem ook maar beweeg tussen de metingen door. Heeft iemand een tip voor een nauwkeurige weegschaal?

1

Anonymous 2 jaren geleden in Weegschaal

Wanneer is de Withings Body Scan beschikbaar?

Wanneer zal de nieuwe Withings Body Scan te bestellen zijn bij Galaxus?

3

ph.pitton 2 jaren geleden in Weegschaal

Wanneer zal het Body Comp product beschikbaar zijn?

Hallo, wanneer zal het product Body Comp bij Galaxus te koop zijn? https://www.withings.com/ch... Bedankt voor je feedback.

1

Lynchen Bee 2 jaren geleden in Weegschaal

Schaal zonder bio-elektrische meting

Het zou geweldig zijn, beste Galaxus team, als de optie "geschikt voor zwangerschap" of de optie "zonder bio-elektrische meting" enz. geselecteerd zou kunnen worden voor de filters van badkamerweegschalen. Zonder dit moet je helaas de gebruiksaanwijzing lezen of heel goed naar de specificaties kijken om er zeker van te zijn dat de gegevens echt niet via bio-elektrische metingen worden verzameld.

3

Anonymous 5 jaren geleden in Weegschaal

Filter: Samsung Gezondheidsondersteuning

Kun je alsjeblieft het criterium "Samsung Health" toevoegen aan het filter "App voor analyse"? Ik heb me net een weg door de weegschaaljungle gevochten met middelmatige resultaten.... Beurer zei zelfs dat er momenteel geen synchronisatie is met Samsung Health! Er is ook geen echte specificatie van Samsung omdat de API open zou zijn.... Daarom moet je vertrouwen op de informatie van de fabrikant. Zou echt heel snel zijn - bedankt

1

hemmi777 4 jaren geleden in Weegschaal

Waterdichte personenweegschaal

Ik ben op zoek naar een waterdichte badkamerweegschaal. Bij ons thuis spelen de kinderen in de badkamer en die kan nogal nat worden. Ik vermoed dat dit de reden is waarom we het afgelopen jaar ongeveer 3 badkamerweegschalen hebben versleten. Ze beginnen altijd na een paar maanden "gek te worden" (soms tonen ze 50 kg te veel, soms 50 kg te weinig). Suggesties? Die kun je het beste opnemen in het filter "Schaalkenmerken".

2

michaelstolz 4 jaren geleden in Weegschaal

Compatibiliteit met Huawei Health App

Welke weegschalen werken met de Huawei Health app?

1

A.Russo 6 jaren geleden in Weegschaal

Welke weegschaal werkt met SAMSUNG HEALTh?

Goedenavond Ik ben al heel lang op zoek naar een badkamerweegschaal die werkt met Samsung Health. Ik heb vandaag een xiaomi smart scale gekocht omdat die beschreven stond bij de accessoires voor de Samsung smart scale, maar helaas werkte hij niet.

4

Anonymous 5 jaren geleden in Weegschaal

Waar is het Mi Lichaam

Ik heb tevergeefs gezocht naar de Mi Body van Xiaomi. Komt dit terug in het assortiment?

1

Anonymous 6 jaren geleden in Weegschaal

Filter Voeding

Een filter per voeding zou geweldig zijn. Ik wil niet veel geld uitgeven aan een apparaat met een ingebouwde batterij die via USB moet worden opgeladen. Ik wil een apparaat met een standaard batterij of anders een voeding via een stopcontact, zodat het apparaat niet na korte tijd elektronisch afval is, en dat alleen vanwege de batterij.

1

Orde van de
discussies

17 van 17 discussies

Naar boven
Forum voor Weegschaal
StartBegin discussie